  • 21. Data: 2007-04-14 09:35:32
    Temat: Re: Firma off-shore a dochody z reklam Google
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Apr 2007, Cavallino wrote:

    > Nie kapuję.
    > Szkodliwe dla kogo?

    ...ministra finansów? Przecież ja tego nie wiem :)

    > I czym ta lista skutkuje?

    Stosowaniem restrykcyjnego ewidencjonowania włącznie z ujawnieniem
    "zasad wyceny" - mniej więcej tak jak przy transakcjach z podmiotami
    powiązanymi.
    Zajrzyj np. do art.25a ustawy o podatku dochodowym.

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-04-14 10:32:54
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Stosowaniem restrykcyjnego ewidencjonowania włącznie z ujawnieniem
    > "zasad wyceny" - mniej więcej tak jak przy transakcjach z podmiotami
    > powiązanymi.

    No tak, ale odnosiłeś się do tego że można legalnie nie płacić podatków od
    dochodów osobistych.....
    Ja od początku mówię, że jest to niemożliwe.

  • 23. Data: 2007-04-16 05:21:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Apr 2007, Cavallino wrote:

    > No tak, ale odnosiłeś się do tego że można legalnie nie płacić podatków od
    > dochodów osobistych.....

    ...albo płacić mało. Gdzies się zapętliłem, bo *wydawało mi się* że taki
    był właśnie układ z Cyprem: podatek 3% (tam), umowa o unikaniu podwójnego
    opodatkowania stwierdzająca *rozdzielne* opodatkowanie dochodów (czyli
    w każdym kraju płaci się tylko tyle podatku ile wynika z tamtejszych
    dochodów). Wychodzi iż albo nieaktualne albo to był inny kraj.

    pzdr, Gotfryd