  • 31. Data: 2004-01-22 18:18:22
    Temat: Re: Jak ksiegowac koszty?
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik plissken napisał:
    > Witam,

    > W nastepnym? Na pewno? Bo jesli mowimy caly czas o kosztach to IMHO nie Pan
    > racji - tylko w danym miesiacu wzglednie pod data otrzymania.

    > Leasing ksieguje sie pod TERMINEM PLATNOSCI (identycznie jak "media"), wiec
    > tu tez sie z Panem nie zgodze.
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > Marcin K.

    A w którym to artykule ustawy o VAT jest napisane, że termin płatności
    dotyczy leasingu??? Prawo do odliczenia VAT od leasingu determinuje
    treść faktury-którego miesiąca opłata dotyczy, oraz moment otrzymania
    faktury.
    Chyba Panie Marcinie prawo do odliczenia pomuliło się Panu z momentem
    powstania obowiązku podatkowego u wystawcy faktury???
    Pozdrawiam
    Chris

  • 32. Data: 2004-01-22 19:05:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2004, Chris Gold wrote:

    >+ Użytkownik plissken napisał:
    >+ > Witam,
    [...]
> [...]
    >+ > W nastepnym? Na pewno? Bo jesli mowimy caly czas o kosztach to IMHO nie Pan
    >+ > racji - tylko w danym miesiacu wzglednie pod data otrzymania.

    Spytam krótko: podważasz to co Maddy napisała o rozliczaniu
    kosztów *w roku* ??

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 33. Data: 2004-01-22 19:48:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > [...]
    >

    > Spytam krótko: podważasz to co Maddy napisała o rozliczaniu
    > kosztów *w roku* ??

    Gotfrydzie, przecież widac że on nie zadał sobie trudu przeczytania
    dyskusji która sie rozwineła.
    Odgrzewane kluchy...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 34. Data: 2004-01-22 19:50:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Chris Gold napisał:

    > A w którym to artykule ustawy o VAT jest napisane, że termin płatności

    [ciach]

    Odgrzewane kluchy!

    Tylko lenie nie czytają całych wątków!

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 35. Data: 2004-01-23 05:57:02
    Od: "Krzysiek" <k...@e...pl>

    Nie podejmowałem tematu całego wątku, tylko, ten fragment, który wyglądał mi
    na ewidentnie niezgodny z prawdą. A koszty oczywiście ujmuje się w roku,
    którego dotyczą - zwykle.