    From: Konrat <k...@k...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak to jest teraz z zaswiadczeniem o niezaleganiu?
    Date: Thu, 20 Sep 2007 00:24:21 +0200

    z urzedu skarbowego dla prowadzacych DG - skoro nie ma pitow-5, to skad oni
    wiedza, czy ja nie zalegam. Obawiam sie, ze robia krotka, acz tresciwa
    kontrole sprawdzajac np. kpir, albo cos w ten desen. Potrzebowalbym do
    banku takie zaswiadczenie, ale jesli wniosek o jego wydanie spowoduje
    kontrole, to sobie odpuszcze, bo sprawa nie jest tego warta. Niby nie mam
    sie czego obawiac, ale wiadomo, ze ciemnej strony mocy lepiej nie
    prowokowac, bo zawsze sie cos znajdzie nie tak, a jak nie znajdzie, to tym
    gorzej :)

    No wlasnie, bral ktos juz takie zaswiadczenie od poczatku tego roku?