  • 1. Data: 2006-01-27 16:19:37
    Temat: Jak to jest z z przychodem na ryczałcie?
    Od: tarcamion <t...@t...pl>

    Jak to jest łopatologicznie?
    Kupuję mleko za np. 1 netto. Sprzedaję powiedzmy o złotówkę drożej.
    Czyli mój przychód to 2-1, czyli 1 zł? Czy też podatek płacę od 2 zł?
    Macie może jakieś wzrory prowadzenia księgowości na ryczałcie?
    Najchętniej zrobiłbym sobie taki arkusz excela lub bazę danych. Ale nie
    bardzo wiem, co od czego mam odjąć. Całość oczywiście powierzam
    księgowej, ale sam też chcę wiedzieć co i jak. Dajcie jakieś linki jak
    macie. Z góry dzięki. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-27 16:45:59
    Temat: Re: Jak to jest z z przychodem na ryczałcie?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "tarcamion" <t...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:drdh6q$h8m$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak to jest łopatologicznie?
    > Kupuję mleko za np. 1 netto. Sprzedaję powiedzmy o złotówkę drożej.
    > Czyli mój przychód to 2-1, czyli 1 zł? Czy też podatek płacę od 2 zł?

    Twoj przychod to - niezaleznie od tego, czy jestes na ryczalcie czy na
    "ogolniaku" to 2 zl.
    Na ogolnych odliczasz 1 zl kosztow i masz dochod 1 zl.
    Na ryczalcei czegos takiego jak rozroznienie na przychod i dochod nie ma i
    podatek - w tym wypadku 3% plasisz od przychodu - czyli od 2 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)