  • 11. Data: 2008-02-15 01:21:36
    Temat: Re: Jaki PIT i jaki adres wpisać?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    witek wrote:
    [...]
    > To pisz, że NIP dostałeś tak dawno temu że nawet US nie wiedziały co z
    > tym robić.

    :)

    > Z drugiej strony jakoś nie bardzo wierzę. Może nawet nie pamiętasz że
    > składałeś NIP-3. Wówczas była cała akcja w telewizji i pewnie zaniosłeś
    > tylko nie pamiętasz.

    Nie, na mur beton nic nie składałem. Nawet by mi wtedy przez myśl nie
    przyszło że mam składać NIP-3? Po co? Zarabiać zacząłem znacznie później.
    Zresztą, co licealista może wiedzieć o drukach NIP3? :)

    Z tego co pamiętam to też wszyscy dookoła dostali. I pamiętam też jaki byłem
    zdziwiony jak przeczytałem na tejże grupie o kłopotach z dostaniem NIPu i
    swoim zdziwieniu że przepisy są takie jakie są (a są durne). I doceniłem to
    że ja to mam "od zawsze" bez cienia starania się z mojej strony.

    p. m.

    ps: ale ciągle nie rozumiem, co by im szkodziło te NIPy nadawać z urzędu?
    Lub choćby wydawać na żądanie bez uzasadnienia? Zbiednieją od tego że kilka
    numerków wydadzą więcej? Przecież i tak kiedyś je wydadzą.

    Zna ktoś chociaż jakiś cień powodu który by tchnął jakiś powiew
    racjonalności w ten przepis?