  • 11. Data: 2009-07-09 13:48:40
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-09, Baloo <b...@o...eu> wrote:

    [...]

    > Jeszcze? ;-) Co to za bank, który tak długo wytrzymuje?

    Alior, Multi, mBank, Citibank, VWBank Direct?
    Naprawdę długo szukać nie trzeba.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-07-09 13:48:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 15:28:49 +0200, Baloo napisał(a):

    > Jeszcze? ;-) Co to za bank, który tak długo wytrzymuje?

    mBank

  • 13. Data: 2009-07-09 13:49:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-09, fart <aser3-mój> wrote:

    [...]

    > To tylko chwilowa sprawa z tym 0 zł.
    > Nawet się nie spodziejesz, jak nagle dowalą Ci opłaty .... i będziesz
    > płakał, jak wszyscy :)))

    To już ta chwilowa sprawa trwa 2 lata. Nieźle.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2009-07-09 13:55:31
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał

    > To już ta chwilowa sprawa trwa 2 lata. Nieźle.

    Tylko wiesz, zmiany cenników na dobre rozpoczęły się dopiero na wiosnę tego
    roku.
    Do tej pory generalnie wszystkie banki (a na pewno spora większość)
    oferowały darmowe przelewy.

  • 15. Data: 2009-07-09 14:06:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 11:25:31 +0200, Baloo napisał(a):
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał
    > "trzy przelewy" to mi się z ZUS'em kojarzą ;-)
    > Ale co do reszty to też nie mam pojęcia, co poeta miał na myśli.
    > Jakie zmiany przepisów podatkowych?

    Nie wiem, ale mam sc (łącznie trzech wspólników) i nasza księgowa też się
    teraz obudziła... Dotąd wysyłaliśmy 3 przelewy, a teraz - 12 (3 za każdego
    z nas + 1 zbiorczy za pracowników).

    Kosztowo to akurat pikuś bo w mBanku nie płaci się za przelewy do ZUS, ale
    wystarczająco upierdliwe :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 16. Data: 2009-07-09 14:07:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 15:28:49 +0200, Baloo napisał(a):
    > Jeszcze? ;-) Co to za bank, który tak długo wytrzymuje?

    mBank - i podejrzewam że gdyby wprowadzili płatne przelewy do ZUS to
    odpłynęłoby od nich sporo klientów których tylko te darmowe przelewy
    do ZUS/US trzymają :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2009-07-09 14:15:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 lipiec 2009 15:11
    (autor fart
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h34qf0$blo$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > To tylko chwilowa sprawa z tym 0 zł.
    > Nawet się nie spodziejesz, jak nagle dowalą Ci opłaty .... i będziesz
    > płakał, jak wszyscy :)))

    jacy wszyscy? W Aliorze: 0zł. Multibank: 0zł.

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2009-07-09 14:26:23
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > jacy wszyscy? W Aliorze: 0zł.

    Mowa jest o bankach ;-)

  • 19. Data: 2009-07-09 14:30:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-09, Baloo <b...@o...eu> wrote:

    [...]

    > Mowa jest o bankach ;-)

    A co jest złego w Aliorze?
    Ma obecnie najlepszą ofertę na rynku, dla prowadzących DG.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2009-07-09 14:38:26
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > A co jest złego w Aliorze?
    > Ma obecnie najlepszą ofertę na rynku, dla prowadzących DG.

    Strasznie na niego ludziska jadą. Głównie, że organizacyjna klapa.
    Osobiście nie doświadczyłem, bo w ostatniej chwili (bo lekturze grupy o
    bankach) zrezygnowałem z oferty.