  • 11. Data: 2002-11-15 21:49:35
    Temat: Re: KPiR a spis z natury.
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:02111521544788@polnews.pl...

    > Prawdę mówiąc, to tak właśnie chcę zrobić.
    > Jak będę w odpowiednim nastroju to może jeszcze przystawię
    > pieczątkę żeby mądrzej wyglądało :))

    I bedzie to wygladało tak:

    Lp. Towar Ilosc sztuk Wartosc

    1. Spis z natury 1 0 (lub cena kartki
    papieru :-)

    Jezeli jeszcze mnie przekonacie, ze jest oficjalna wykladnia MF, ze nalezy
    wpisywac 0, to ......

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 12. Data: 2002-11-15 22:07:06
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Co chcesz wpisywac w ten spis z natury?

    NIC chcę wpisać, a pod spodem może dopisek:
    "Na tym spis zakończono" :))

    >Gdzie Ty wyczytales taki przepis?

    W par.27.1 szanowny pan minister przykazał:
    "Przed zaprowadzeniem księgi (..) podatnik jest obowiązany do
    sporządzenia i wpisania do księgi spisu z natury (..) zwanego
    dalej >spisem z natury<".

    pozd.PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2002-11-15 22:09:23
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Chyba przydalby sie powrot na grupe, jednej z naszych kolezanek.
    >Mam nadzieje, ze to czyta i ....

    Jeśli czyta i nie grzmi to może jednak coś w tym jest ?

  • 14. Data: 2002-11-15 22:32:18
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > "Przed zaprowadzeniem księgi (..) podatnik jest obowiązany do
    > sporządzenia i wpisania do księgi spisu z natury (..) zwanego

    To proponuje wpisac te nature :-)
    Nie ma co spisywac to nie ma spisu z natury.
    Dla mnie proste.
    Moze trzeba zajrzec do ksiazek p. I.Ożóg, z czasów jak nie była ministrem

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 15. Data: 2002-11-15 22:33:12
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Jeśli czyta i nie grzmi to może jednak coś w tym jest ?

    Na grupie nie grzmi juz od dawna :-)
    Ale podejrzewam, ze czytuje.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 16. Data: 2002-11-15 22:48:32
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Nie ma co spisywac to nie ma spisu z natury.
    >Dla mnie proste.

    Dla mnie też, ale...

    >Moze trzeba zajrzec do ksiazek p. I.Ożóg, z czasów jak nie była ministrem

    ..jak mi się kiedyś trafi jakiś urzędnik, który akurat tego
    opracowania nie czytał i zacznie kwestionowac KPiR (kto wie
    co takiemu może strzelić do głowy?) to po co mam się z nim
    użerać i denerwować ?

  • 17. Data: 2002-11-15 22:50:30
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > W wielu miejscach czytałem, że pierwszym wpisem w KPiR musi
    >+ > być "spis z natury", który u mnie wynosi 0zł.
    >+
    >+ Ja to jakis debil jestem.
    >+ Co chcesz wpisywac w ten spis z natury?
    [...]
    >+ Ludzie, moze troche rozsadku nalezy zachowac.

    FYI: to był pierwszy komentarz doradczyni podatkowej kiedy
    ujrzała mój pierwszy KPiR: "a spis z natury Pan pominął,
    ma być !"

    >+ Gdzie Ty wyczytales taki przepis?

    Już wiesz :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2002-11-15 22:59:43
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > papieru :-)
    >

    > Jezeli jeszcze mnie przekonacie, ze jest oficjalna wykladnia MF, ze nalezy

    :)))) ... do tej pory nic nie wpisywałem, nie ma to nie ma 0=0 ale jak czytam
    posty to czaczynam mięknąć :) .... tak naprawdę to dużo zależy od czlowieka z
    którym się zetkniemy ...

    Pozdr.
    Sark

  • 19. Data: 2002-11-15 23:07:58
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > FYI: to był pierwszy komentarz doradczyni podatkowej kiedy
    > ujrzała mój pierwszy KPiR: "a spis z natury Pan pominął,
    > ma być !"

    > Już wiesz :)

    Kurde, moze ona ma i racje :-)
    Zaraz zaczne analizowac UoR czy tam nie ma jakiegos takiego inteligentnego
    zapisu :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 20. Data: 2002-11-15 23:08:50
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > ..jak mi się kiedyś trafi jakiś urzędnik, który akurat tego
    > opracowania nie czytał i zacznie kwestionowac KPiR (kto wie
    > co takiemu może strzelić do głowy?) to po co mam się z nim
    > użerać i denerwować ?

    Nie sugeruje, ze ona tak napisala. Po prostu trzeba sprawdzic :-)

    Pozdrawiam,
    Karol