  • 11. Data: 2005-01-31 18:11:36
    Temat: Re: Kiedy wystawiac FV za Internet (abonament)??
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Zastanawia mnie jeszcze jedno. Są sytuacje że trzeba zapłacić z góry za
    rok bez secjalnego aneksowania umów. Np. wyjeżdżam za granicę i chcę
    zapłacić abonament za internet np: na 2 lata z góry.
    Jak ma postąpić provider, trzymać na nieoprocentowanym koncie i pobierać
    wtedy gdy wypada termin płatności?
    A co z fakturą, powie że nie może wystawić bo nie zna stawki VAT jaka
    będzie w grudniu 2006?