  • 181. Data: 2011-03-01 14:43:34
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    news:4d6d021d$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...

    > Byłam. Nie mam pomysłu po co ktoś chciałby to kupić i jaką działalność tam
    > prowadzić.

    Ja kupię.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 182. Data: 2011-03-01 14:44:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 15:01:08 +0100 osobnik zwany Liwiusz
    > wystukał:

    > nie każdy jest Tobie podobny

    Nie oceniaj innych po sobie.

  • 183. Data: 2011-03-01 14:52:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jan,

    [...]

    > JA CHCĘ TO KUPIĆ!!! MI SPRZEDAJCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ile dajesz? Bo trzeba 4 bilionów PLN - masz tyle?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 184. Data: 2011-03-01 14:53:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    [...]

    > masz 6000 bilionów zł?

    Przesadziłeś...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 185. Data: 2011-03-01 14:54:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mihau,

    > Wypłacać może komputer. Tylko pod warunkiem, że softu nie będzie robił
    > Prokom.

    Ten komputer ktoś musi obsługiwać.

    > Jeśli będzie miał prawną możliwość zwolnienia 80% załogi, to
    > spokojnie. Znajdzie się i to niejeden chętny.

    A masz pieniądze na zasiłki dla bezrobotnych 80% załóg?

    > No to podnieść PIT. Podatek z natury złodziejski, ale po wprowadzeniu
    > w.w. zmian konieczne obciążenie będzie i tak mniejsze niż z obecną
    > składką ZUS.

    Zdaje Ci się. ZUS zżera zaledwie 2.3% składek.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 186. Data: 2011-03-01 15:08:46
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 15:42, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie radzę wchodzić po zawartość mojej lodówki. Niskie szanse przeżycia.
    > :-)

    No to robią wrażenie twoje zapewnienia, że chętnie kupowałbyś akcje szkół :)

    MD

  • 187. Data: 2011-03-01 15:10:19
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 15:01, Liwiusz pisze:

    > Zawsze to lepsze niż kształcić magistrów do pracy na zmywaku.

    Może z czasem młodzież zrozumie, że w świecie cywilizacji technicznej
    warto studiować kierunki techniczne i ścisłe a nie bzdety.

    MD

  • 188. Data: 2011-03-01 15:10:56
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Hello Jan,
    >
    > Tuesday, March 1, 2011, 2:51:11 PM, you wrote:
    >

    > [...]
    >
    > Ile dajesz? Bo trzeba 4 bilionów PLN - masz tyle?

    Dam więcej niż daję teraz. Obecnie płacę 10000 rocznie. Zamiast tego
    wolałbym kupić coś namacalnego.

  • 189. Data: 2011-03-01 15:11:03
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 15:43, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ja kupię.

    Sprzedasz w tym celu zawartość lodówki?

    MD

  • 190. Data: 2011-03-01 15:12:07
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Ten komputer ktoś musi obsługiwać.

    > A masz pieniądze na zasiłki dla bezrobotnych 80% załóg?

    Po co zasiłek? Bez zasiłku szybciej znajdą pracę.

    > Zdaje Ci się. ZUS zżera zaledwie 2.3% składek.

    Tylko wg optymistycznych wyliczeń samego ZUS. Realne koszty są inne. Dolicz
    też koszt obsługi długu publicznego.