  • 1. Data: 2006-11-14 05:59:40
    Temat: Kredyt zabezpieczony aktywami płynnymi , zakup auta DG i koszty
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    Witam !
    Mam pytanie do takiej sytuacji: biorę kredyt zabezpieczony aktywami płynnymi
    (kredytobiorcami jestem Ja i mój Ojciec(zastawodawca)), środki te
    przeznaczam na zakup nowego auta do DG na FA wystawioną na moją firmę. Czy w
    takim przypadku odsetki tego kredytu mogę zaliczyć do kosztów ???

    Z góry dzięki za pomoc w wyjaśnieniu

    Aga

    --
    Aga i Marcin