  • 1. Data: 2006-11-13 19:33:27
    Temat: faktura vat
    Od: marlet <m...@o...pl>

    Witam
    Wystawiłam fakturę za drobne usługi remontowe w bloku mieszkalnym (PKOB
    112). Faktura wystawiona była w październiku 2006, ale do 13 listopada
    nie została zapłacona. W którym miesiącu należy ująć VAT.
    Dziękuję za rzetelne odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-11-13 19:41:16
    Temat: Re: faktura vat
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-11-2006 o 20:33:27 marlet <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > 112). Faktura wystawiona była w październiku 2006, ale do 13 listopada
    > nie została zapłacona. W którym miesiącu należy ująć VAT.

    Ja bym mógł niewadliwą spróbować obstawić ale rzetelnej nie gwarantuję bo
    nie wiem jak się
    rozliczasz