  • 1. Data: 2006-11-13 21:17:44
    Temat: ZUS i szpital
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

    -= VAT+Ryczałt=-

    Trafiło mi się i wylądowałem w szpitalu na 3 dni
    (niedziela-wtorek). Czy muszę wypełniać jakieś papierki w ZUSie z
    tego powodu, jakoś specjalnie coś księgować/odliczać z tytułu
    niezdolności do pracy?

  • 2. Data: 2006-11-14 09:12:13
    Temat: Re: ZUS i szpital
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    -= VAT+Ryczałt=-
    TO akurat nie ma tu znaczenia

    Trafiło mi się i wylądowałem w szpitalu na 3 dni
    (niedziela-wtorek). Czy muszę wypełniać jakieś papierki w ZUSie z
    tego powodu, jakoś specjalnie coś księgować/odliczać z tytułu
    niezdolności do pracy?

    Ważne czy zarejestrowałeś się do ubezpieczenia chorobowego w ZUSie z tytułu
    prowadzenia działalnosci gospodarczej
    Jeśli TAK to ZUS Z3A + ZUS ZLA wysyłasz do ZUS i czekasz aż ci przyścą
    niewielką kwotę oraz pomneijszasz sobie składki za tena okres nieprowadzenia
    DG
    Jeśli NIE - to nic
    MB

  • 3. Data: 2006-11-14 17:41:23
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

    Magdalena B napisał(a):
> [...]
    > niewielką kwotę oraz pomneijszasz sobie składki za tena okres nieprowadzenia

    Płace składki chorobowe, a na kilku groszach mi nie zależy :-)
    Czyli nie ma żadnego obowiązku?