    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kupa w pracy
    Date: Sun, 22 Dec 2013 11:14:54 -0600

    Powiedziala mi kuzynka ze bedzie musiala zaplacic podatek ze impreze
    swiateczno/noworoczna pracy.

    Wiec mam pytanie.

    Gdy robie kupe w pracy: a) zuzywam sluzbowy papier toaletowy, b)
    zuzywam sluzbowa wode za ktora firma placi, c) w kabince pale swiatlo
    za ktore firma placi. Potem d) myje rece sluzbowum mydlem i e)
    wycieram rece sluzbowym recznikiem papierowym ktory firma musi kupic

    Gdybym to wszystko robil w domu, kosztowaloby mnei to pieneidze, a
    skoro robie to w pracy to mam przychod.

    Pytanie: czy musze ood tego przychodu zaplacic podatek? Jezeli tak, to
    jaka musze prowadzic dokumentacje? czy kazde wejscie do kibelka musze
    odnotowac w zeszycie? Czy musze tez odnotowac co tam robilem (duza
    potzreba/mala potzreba; koszat a zatem i przychod sa inne)? Czy szef
    musi sie pod tym podpisac? Czy jakies dodatkowe dokumenty sa
    potzrebne?

    Prosze o szybka odpowiedz, bo chce byc Uczciwym Obywatelem

    A.L.

    P.S. Powiedziala mi kuzynka ze bedzie musiala zaplacic za impreze
    noworoczna nawet jezeli na nia nie pojdzie, bo sama mozliwoswc pojscia
    jest przychodem. Niepokoje sie tym, bo mialem ostatnio wiele okazji do
    zarobienia, ale z tych okazji, przez lenistwo, zrezygnowalem. Czy w
    swietle pzrepisow dotyczacych imprez, owe okazje tez beda podlegaly
    opodatkowaniu?