  • 11. Data: 2010-01-18 16:59:36
    Temat: Re: MKR prośba o pomoc z rozpoczęciem
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 16 Sty, 16:53, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > Wlasnie, na czym to polega i gdzie jest logika ze ludzie majac i
    > znajac na pamiec adres wpisuja go w okienku szukaj zamiast w oknie
    > adresu? :) Widzialem to juz wiele razy... Nie pojmuje :)

    Bo dla "ludzi" przeglądarka=wyszukiwarka.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2010-02-24 08:12:18
    Od: "Ireneusz Michalak" <a...@g...pl>

    Dlaczego nie zlecić prowadzenia ewidencji przez Biuro Rachunkowe ?
    Rozliczają z każdego miejsca w Polsce. Przesyłasz dokumenty pocztą do biura,
    oni ewidencjonują i przesyłają do Ciebie przelewy na podatek i ZUS.
    Deklaracje składają do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną, po uzyskaniu
    od Ciebie pełnomocnictwa. Biura są ubezpieczone od odpowiedzialności
    cywilnej.
    Za ewidencjonowanie takiej działalności biuro wystawi fakturę 100 zł.
    Czy warto samemu bawić się w księgowego ? Niech każdy skupi się na swoim
    biznesie.
    Z poważaniem
    Ireneusz Michalak
    Biuro Rachunkowe
    http://www.rachunkowiec.pl

  • 13. Data: 2010-02-24 08:45:41
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-02-2010 o 09:12:18 Ireneusz Michalak <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Za ewidencjonowanie takiej działalności biuro wystawi fakturę 100 zł.
    > Czy warto samemu bawić się w księgowego ? Niech każdy skupi się na swoim

    Dobre, tylko dlaczego jak patrzę w papiery prowadzone przez biura
    rachunkowe
    za 100zł to włosy na głowie się jeżą (dużej próbki nie mam, za to 100%
    skuteczność w spiepszeniu...)
    Czy warto dać pseudoksięgowemu bawić się w własnego ksiegowego skoro
    samemu będzie taniej?

    --
    Tomek