  • 1. Data: 2003-01-09 11:52:38
    Temat: NIP
    Od: "Jarek Konieczny" <y...@g...pl>

    Witam

    Mam nastepujace pytanie:
    czy prawda jest, ze podatnik (osoba fizyczna) ktory nie ma jeszcze nadanego
    numeru NIP a pierwsze dochody osiagnal w zeszlym roku sklada wniosek
    o nadanie NIP wraz z z pierwszym rozliczeniem rocznym (czyli razem z
    rozliczeniem
    skladanym w tym roku)

    Z gory dziekuje za pomoc !

    <<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
    Jarek Konieczny
    y...@o...pl
    y...@g...pl
    GG: 1502793
    <<<<<<<<<<>>>>>>>>>>

  • 2. Data: 2003-01-09 17:05:14
    Temat: Re: NIP
    Od: "anna" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > numeru NIP a pierwsze dochody osiagnal w zeszlym roku sklada wniosek
    > o nadanie NIP wraz z z pierwszym rozliczeniem rocznym (czyli razem z

    Nie - skladasz w momencie kiedy zaczales pracowac.
    a.

  • 3. Data: 2003-01-10 09:43:26
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "anna" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > nadanego
    >
    > Nie - skladasz w momencie kiedy zaczales pracowac.
    > a.

    Na pewno ?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-01-10 14:46:50
    Od: "Dorota" <d...@w...lodz.pl>

    Przy rozpoczęciu pracy-na etat należy złożyć o NIP od momentu zatrudnienia.
    Pracodawca powinien żądać NIP od pracownika

  • 5. Data: 2003-01-10 21:10:10
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > nadanego
    >
    > Nie - skladasz w momencie kiedy zaczales pracowac.

    A nawep pracodawca powinien dostarczyć ci druk i za Ciebie go złożyć :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

  • 6. Data: 2003-01-10 21:30:44
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Na pewno ?
    >
    > Boguslaw

    Na pewno - patrz ustawa o NIP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 7. Data: 2003-01-11 09:28:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Budzik" [...]
    > Na pewno - patrz ustawa o NIP

    A jak osiagnie dochod z ustawy o pit a NIE PRACOWAL ?

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-01-11 09:30:46
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Budzik" [...]
    > A nawep pracodawca powinien dostarczyć ci druk i za Ciebie go złożyć :)
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    A jak nie mial pracodawcy ?

    Albo inna zytuacja Zona NIGDY nie pracowala i na koniec roku chce sie
    rozliczyc z mezem....

    Nie moze, bo nie ma nip ?

    Moim skromnym zdaniem w takim i innych sytuacjach
    NIE POZNIEJ niz z zeznaniem rocznym trzeba zlozyc "o nip"

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-01-12 12:26:13
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@u...agh.edu.pl:

    > "Budzik" [...]
    >>
    > A jak nie mial pracodawcy ?

    Jak nie miał to masz 100% szans że on nie dostarczy takiej osobie NIP-3 :))

> [...]
    >
    > Nie moze, bo nie ma nip ?
    >
    > Moim skromnym zdaniem w takim i innych sytuacjach
    > NIE POZNIEJ niz z zeznaniem rocznym trzeba zlozyc "o nip"

    Wtedy oczywiście składa z rozliczeniem rocznym, choć nie jestem pewien czy
    z ustawy nie wynika że do 30 kwietnia. Nawet jeżeli tak to najbezpieczniej
    będzie najpóźniej z dniem złożenia zeznania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jaki jest szczyt odwagi???