  • 1. Data: 2003-01-09 11:19:20
    Temat: pytanie o soft: program dla radcow prawnych ?
    Od: Przemek <p...@v...edu.pl>

    Witam
    Troche poza tematem grupy ale pewnie grupa czytana jest takze przez
    radcow prawnych. Czy ktos moze mi polecic (a nawet tylko wymienic z
    nazwy / firmy) oprogramowania dla radcow prawnych ? (prowadzenie biura
    itp)
    Przemek

  • 2. Data: 2003-01-09 14:23:32
    Temat: Re: pytanie o soft: program dla radcow prawnych ?
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Uzytkownik "Przemek" <p...@v...edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > radcow prawnych. Czy ktos moze mi polecic (a nawet tylko wymienic z
    > nazwy / firmy) oprogramowania dla radcow prawnych ? (prowadzenie biura

    Spróbuj na www.prosystem.com.pl jest program Ewidencja Dokumentów Kancelarii
    Prawnej

    Pozdrowienia
    Michal