  • 1. Data: 2003-01-09 12:48:33
    Temat: PODATKI NA SMS
    Od: "PSI" <p...@f...pl>

    REWELACYJNY SERWIS TWORZONY PRZEZ SPECJALISTOW!
    Subskrybent serwisu PODATKI będzie otrzymywał 2 razy w miesiącu, przez 6
    miesięcy od chwili subskrypcji, najważniejsze informacje dotyczące podatków,
    przypomnienia o terminach płatności i wskazanie zmian w prawie podatkowym.
    Prenumerata serwisu odbywa się poprzez wysłanie SMS
    na numer: 7916
    o treści: DG PODATEK

    KOSZT AKTYWACJI USLUGI TO 9,63 zl z VAT!
    usluga dzieki platformie content.wapacz.pl

    ZAPRASZAMY!

  • 2. Data: 2003-01-10 11:19:55
    Temat: Re: PODATKI NA SMS
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    PSI wrote:
> [...]
    > o treści: DG PODATEK
    >
    > KOSZT AKTYWACJI USLUGI TO 9,63 zl z VAT!
    > usluga dzieki platformie content.wapacz.pl

    a macie serwis SMS który by przysyłał we wtorek numery dużego lotka jakie
    zostana wylosowane w środę??
    jeśli tak to ja jestem zainteresowany

    galis