  • 1. Data: 2004-08-05 07:26:54
    Temat: [NTG] Program sprzedaży pracujący przez terminal server
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Czy ktoś zna jakiś dobrze działający program sprzedaży do 6-8 sklepów
    poprawnie pracujący na centralnym serverze przez terminal server
    Microsoftu. Łącze to neostrada 512. Z tego co wiem to podstawowy
    problem w większości programów stanowi podłączenie drukarek fiskalnych

  • 2. Data: 2004-08-05 09:14:00
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    sprawdz PolkaSQL http://www.odl.com.pl/polkasql.htm
    Drukarki fiskalne, drukarki zwykłe, czytniki kodów kreskowych, kolektory
    danych, wagi elektroniczne
    wszystko działa bez problemu przez terminal serwer Microsoftu i przez
    Citrixa
    Ale co będzie jak neostrada odmówi współpracy np. na cały dzień?
    Program też umozliwia bezawaryjna pracę offline (replikacja danych)
    W oddziałach system zapewnia aktualizację danych o asortymencie, dostawach z
    dokładnością do kart magazynowych, stanach magazynowych, kontrahentach,
    fakturach i rozliczeniach. W centrali utrzymuje aktualną informację o
    sprzedaży, stanach magazynowych, dokumentach sprzedaży, kontrahentach i
    rozliczeniach poszczególnych oddziałów.

    Marcin