  • 21. Data: 2011-03-30 21:30:30
    Temat: Re: [OT]Re: Na wuj im KRS?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (30.03.2011 22:25), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > No. Samodzielna korygowanie treści dokumentu wystawionego przez kogoś
    > innego, to chyba przestępstwo nawet jest.

    Ale przecież to nie jest samodzielne korygowanie treści dokumentu, tylko
    korekta(nie w sensie faktury korygującej) jest dokonana przez wystawcę.

    Skoro się umawiacie po cichu że jakby co, to ty tą fakturę dostarczyłeś
    po uprzednim wydrukowaniu samodzielnym, to co szkodzi przyjąć że i ty
    mazałeś tym korektorem?

    p. m.

  • 22. Data: 2011-03-30 21:34:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.03.2011 23:30, mvoicem pisze:
> [...]
    > Skoro się umawiacie po cichu że jakby co, to ty tą fakturę dostarczyłeś
    > po uprzednim wydrukowaniu samodzielnym, to co szkodzi przyjąć że i ty

    I bez podpisu? Coś mi tu ten pomysł mocno śmierdzi.

    Pomijam to, że zupełnie niepotrzebny i generuje więcej zamieszania niż
    Calc.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2011-03-31 17:34:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 30 Mar 2011 20:00:32 +0200, w <imvr40$fqm$2@news.onet.pl>, Przemysław Adam
    Śmiejek <n...@s...pl> napisał(-a):

    > A w czym to lepsze, do wydruku z Calca? Zwłaszcza, że ta druga operacja
    > jest o niebo szybsza?

    Jest profesjonalnie :).

  • 24. Data: 2011-04-04 13:33:46
    Temat: Re: Na wuj im KRS?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-30 13:30, mvoicem pisze:

    > - chcemy odsiać małe szkoły biorące scalaka i 50m kabla na przelew, na
    > przelew chcemy obsługiwać znacznie większe podmioty.

    Hmmmm BMW to tez w koncu dosc duza firma jest...

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Dla nie znajacych sie na zartach:
    Główny Urząd Ceł postanowił przeprowadzić ankietę wśród celników na
    temat łapówkarstwa. Jedno z pytań zadawanych przez komisję brzmiało:
    "Ile czasu potrzebujesz aby za łapówki kupić BMW?"
    Celnik na polsko- niemieckiej granicy odpowiada:
    - Dwa, trzy miesiące.
    Celnik na polsko-czeskiej granicy:
    - No, z pół roku.
    Celnik ze "ściany wschodniej" po dłuższym zastanowieniu:
    - Dwa, trzy lata.
    Komisja zadziwiona:
    - Tak długo?
    Celnik ze "ściany wschodniej":
    - Chłopaki, nie przesadzajcie, BMW to w końcu duża firma...