  • 1. Data: 2006-12-27 21:11:20
    Temat: Nieulepszalne WNiP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Zdaje się że któraś dyskusja dawno temu zahaczyła o ten problem,
    a że akurat mi się rzucił w oczy to zacytuję:
    http://podatki.pl/artykuly/14_389.htm
    "Jeœli chodzi o nakłady poniesione na licencję od momentu rozpoczęcia jej
    używania, to stwierdzić należy, iż ustawa o podatku dochodowym od osób
    prawnych nie zna pojęcia podwyższania wartoœci poczštkowej WNiP"
    Ustawa OF jest w tym zakresie zbieżna :)
    Inaczej mówiac: upgrade stanowi *osobną* WNiP, zawsze.

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2006-12-28 10:50:09
    Temat: Re: Nieulepszalne WNiP
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w

> [...]
    > prawnych nie zna pojęcia podwyższania wartości początkowej WNiP"
    > Ustawa OF jest w tym zakresie zbieżna :)

    UoPDoOF kiedyś znała pojęcie ulepszenia WNiP ;>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]