    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: OT: spóźniona deklaracja a odliczenie
    Date: Wed, 30 Oct 2002 23:56:57 +0100

    On Tue, 29 Oct 2002, Maddy wrote:
    [...do Sławka...]
    >+ Znam to z czasów studiów, gdy na pytanie wykładowcy "jakies pytania?"
    >+ sala odpowiada milczeniem... myslisz ze dlatego że wszystko jest jasne?

    Nie, sala zna komentarz do tekstu: "ja nie rozumiem !" ;)

    [...]
    >+ >>>>Konstytucja każe mi respektowac ustawy i wydane na mocy ich delegacji
    >+ >>>>rozporządzenia.

    Tak WKF (pomijając że co o byłych aktach się dowiedziałem to moje :))
    to AFAIK dla porządku warto nie pomijać ratyfikowanych umów między-
    narodowych - bo niby w randze ustawy a naprawdę - wyższej (w razie
    niezgodności to ustawę trzeba zmieniać).
    Zdaje się że w kontekście podatków dobrze pasuje konkordat (IMHO
    - niestety).

    To takie standardowe pytanko dla "znawców" prawa o ruchu drogowym:
    gdzie ustawodawca zapisał że rower ma mieć dzwonek ?
    (było że OT, więc proszę nie bić !)
    [...]
    >+ Maddy

    (najwyraźniej gryząca)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (starający się uważać żeby go nie ugryźli)