    From: "Renata M" <r...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: Data wystawienia faktury, a VAT-7
    Date: Fri, 24 Oct 2003 14:38:31 +0200

    Użytkownik Kemot'h <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:rzxibzplwg5c.1ow01m5tb5z9f$....@4...net..
    .
    > Witam,
    >
    > Pewnie już było, ale w archiwum nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi
    > (może źle albo za krótko szukałem ;-).
    >
    > Mam IDG z VAT. Wystawiłem fakturę (data wystawienia 2 października, 7
    > dni na zapłatę) za usługę wykonaną we wrześniu. Usługa wykonana została
    > w ramach stałej umowy między firmami - zapłata co miesiąc.
    > Z tego, co wiem, w przypadku podatku dochodowego, przychód ten traktuję,
    > jako wrześniowy, mimo, że data wystawienia faktury jest październikowa.
    > A jak to jest z VAT? Czy VAT z tej faktury muszę zapłacić (oraz
> [...]
    1. pytanie - do VAT rejestrujesz w miesiącu październiku/ termin platności
    przypada w październiku/
    2. pytanie -możesz powiadomić US że w danym miesiącu nie osiagnęłeś
    przychodu i nie poniosłeś kosztów w związkuz tym nie składasz deklaracji
    VAT. Ale jeśli w powprzednim miesiącu był sprzedaż i zakupy to po co
    mieszać. Zreszto trzeba zapytać w US -przecież każdy ma sowoje
    interpretacjeeeeeeeeeeee.
    Pozdrawiam Renia