    From: "Witold Pluszczak" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odp: ZUS - "okraść" "złodzieja"
    Date: Sat, 31 Jul 2004 00:10:53 -0000

    Cze:o))

    Jest ciąg dalszy potyczek z ZUS-em.
    Właśnie wczoraj poinformowałem telefonicznie ZUS , że chciałbym od nich na
    piśmie jakie dokumenty mam dostarczyć i na jakiej podstawie prawnej. Pani
    uprzejmie powiedziała, że owszem przyślą na piśmie co potrzebują, ale nie
    podadzą podstawy prawnej. Równocześnie zasugerowała, że mam na to pismo
    zareagować negatywnie ( że nie dam dokumentów i już !) i wtedy będzie...
    moja wina, że ORZECZNIK wydał taką , a nie inna decyzję co do zasiłku dla
    pracownicy.
    Tak swoją drogą to pomyslałem, że celowo zmieniono okres dla obliczenia
    podstawy do zasiłków z 6-ciu miesięcy na jeden miesiąc, po to , by jak
    zwykle w Polsce byli "równi i równiejsi". Sądzę, że ów ORZECZNIK dla kolesi
    nie robi problemów. Ciekawe jak rzecz się mam w dużych zakładach,. czy też
    ZUS sprawdza dochody i kseruje, kseruje, kseruje...

    Czekam na pismo i na ciąg dalszy.

    Pozdrowienia.

    Witek.