  • 11. Data: 2004-01-26 08:35:54
    Temat: Re: PIT-11 - czy pracodawca jest zobowiazany mi go przeslac ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jędrek napisał:

    > latwo krytykowac innych , kiedy juz sie nie pamieta swoich dawnych bledow

    A ty Ciagle nie potrafisz tak skonfigurować czytnika żeby nie obcinał
    nagłówka jak leci...

    Jak to się nazywa jak sie ciągle z uporem popelnia te same błędy?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2004-01-26 09:16:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004, Jędrek wrote:

> [...]
    >+
    >+ latwo krytykowac innych , kiedy juz sie nie pamieta swoich dawnych bledow

    Maddy ci nie wytknęła błędu tylko fakt że to "w zakresie
    działalności", czyli niezgodnie z deklaracją[1] ;)
    [1] wpisanie czegoś do zakresu działalności jest deklaracją
    fachowości - wg K.C. nie ma litości :) nad kimś kto "zadeklarował"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-01-26 10:45:40
    Od: "MiRuS" <m...@S...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
    > Inna sprawa że trzeba wtedy było zawierać umowy codziennie :] żeby
    osiągnąć wynik który podajesz :)
    Bez przesady, 40 kpln to zarabiasz normalnie, na umowe o prace, zleconkami
    dorabiasz tylko do skromnej pensyjki ;)