  • 1. Data: 2009-01-24 18:04:52
    Temat: PIT-36 dochod != przychod - kup - czy poprawnie?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Czolem grypowicze

    Sezon na PITy uwazam za rozpoczety :)

    Mecze PIT-36 (jestem pracownikiem najemnym, ale musze doliczyc 19% od
    zysku ze zbycia nieruchomosci).

    Dostalem pit-11 od pracodawcy, gdzie
    przychod := x
    kup :=y
    dochod != x-y

    Ma to zwiazek z ktoryms ze swiadczen socjalnych (PPE, opieka zdrowotna,
    dofinansowanie relokacji albo cos jeszcze), ktore wlicza sie do podstawy
    skladek ZUS, ale nie do podstawy opodatkowania.

    Przepisac jak jest czy trzeba cos korygowac (pity-2008 mi sie bulwersuja) ?

    Dodatkowo pracodawca wpisal mi w pole miejsce zamieszkania adres, pod
    ktorym jestem zameldowany, ale wcale tam nie mieszkam.

    Zawracac sobie glowe korekta, czy to zmartwienie tylko i wylacznie
    pracodawcy? (ja w US podalem zgodne ze stanem faktycznym miejsce
    zamieszkania, zreszta wg kombinacji pracodawcy wlasciwosc US sie nie
    zgadza).

    Pozdrawiam
    Wieslaw