  • 11. Data: 2013-03-07 12:23:15
    Temat: Re: PIT do rachunku do 200 zl
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello witek,

    Thursday, March 7, 2013, 12:18:22 PM, you wrote:

    > Boję sie, ze nie tak szybko.
    > Szczególnie jak na pit-11 bedą zsumowane kowty kilku umów.
    > Wytlumacz sie potem, ze oprócz kilku umów ryczałtowych nie zarobiłeś nic
    > wiecej nieryczałtowego.
    > Bez potwierdzenia drugiej strony, ze faktycznie było tak jak mówisz
    > kiepsko to widzę.

    Prawo zabrania posiadania kopii rachunków?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-03-07 12:27:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 12:14, witek pisze:
    > Jak chcesz byc kryty, to poleconym wyslij pani ksiegowej ządanie
    > sprostowania pit-11 jako, ze nie odzwierciedla on rzeczywistosci

    Mnożycie sobie problemy. Też jestem w takiej sytuacji. Rozliczę sobie
    normalnie PIT i nie będę się niczym przejmował, a w szczególności nie
    będę z jakimiś pierdołami latał na pocztę i płacił za polecone.

    A jak ktoś ma zadatki na pieniacza, to zamiast męczyć się z panią
    księgową, więcej przyjemności będzie miał z użeraniem się z US w
    słusznej sprawie :)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-03-07 12:29:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Prawo zabrania posiadania kopii rachunków?

    no to masz rachunki do umow ryczaltowych
    a US na podstawie pit-11 dochodzi do wniosku ze oprocz tego zarobiles
    cos nieryczałtowego.
    I jak chcesz udowodnic, ze tego nie robiłes. Jak chcesz pokazac
    nieistniejace rachunki?

    Zastanow sie co bys zrobil jakby dostał pit-11 z firmy o ktorej pierwszy
    raz słyszysz i dla ktorej nic nie robiłeś.
    Tak bys sobie ten pit po prostu olał?

  • 14. Data: 2013-03-07 12:30:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Mnożycie sobie problemy. Też jestem w takiej sytuacji. Rozliczę sobie
    > normalnie PIT i nie będę się niczym przejmował, a w szczególności nie
    > będę z jakimiś pierdołami latał na pocztę i płacił za polecone.

    twoja sprawa.
    do czasu kontroli mozesz spac spokojnie.

  • 15. Data: 2013-03-07 12:47:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 12:29, witek pisze:
    > Zastanow sie co bys zrobil jakby dostał pit-11 z firmy o ktorej pierwszy
    > raz słyszysz i dla ktorej nic nie robiłeś.
    > Tak bys sobie ten pit po prostu olał?

    Tak, skoro nic nie dostałem (nie ma żadnego przelewu, ani potwierdzenia
    otrzymania przeze mnie gotówki).

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2013-03-07 12:50:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Tak, skoro nic nie dostałem (nie ma żadnego przelewu, ani potwierdzenia
    > otrzymania przeze mnie gotówki).

    ale to ty twierdzisz, ze nie dostałes. A urzad twierdzi ze dostales bo
    ma pit-11 w ręku. Jak chcesz udowdnic ze czego nie dostałeś?

    A jak dostajesz błedny pit to tez go olewasz. To jest dokładnie to samo.

  • 17. Data: 2013-03-07 12:52:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 12:50, witek pisze:

    > ale to ty twierdzisz, ze nie dostałes. A urzad twierdzi ze dostales bo
    > ma pit-11 w ręku. Jak chcesz udowdnic ze czego nie dostałeś?

    PIT11 nie jest dowodem tego, że coś otrzymałem.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2013-03-07 12:55:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > PIT11 nie jest dowodem tego, że coś otrzymałem.

    Dla US bedzie wystarczajacym dowodem, ze jednak dostałeś tylko nie
    chcesz pokazac.

    Naprawde nie widzisz, ze mozna cie wrobic, a ty nie masz jak sie przed
    tym obronic.

    Dyskutowalismy juz na temat wysyłania pustych kopert to jest dokładnie
    to samo.

    ktoś twierdzi, ze wysłał ci list. ma potwierdzenie nadania poleconego.
    Poczta ma potwierdzenie, ze go dostarczyła. ty masz pustą koperte i nie
    jestes w stanie udowodnic, że w środku nic nie było.

  • 19. Data: 2013-03-07 12:58:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 12:55, witek pisze:

    > Dla US bedzie wystarczajacym dowodem, ze jednak dostałeś tylko nie
    > chcesz pokazac.

    Nie ma przeszkód, aby dla wykazania, że kłamię, US pofatygował się do
    płatnika składek i poprosił o dowody pracy i przekazania wynagrodzenia.

    > Naprawde nie widzisz, ze mozna cie wrobic, a ty nie masz jak sie przed
    > tym obronic.

    Nie widzę.

    > Dyskutowalismy juz na temat wysyłania pustych kopert to jest dokładnie
    > to samo.

    Nie sądzę.

    > ktoś twierdzi, ze wysłał ci list. ma potwierdzenie nadania poleconego.
    > Poczta ma potwierdzenie, ze go dostarczyła. ty masz pustą koperte i nie
    > jestes w stanie udowodnic, że w środku nic nie było.

    To ktoś nie ma dowodu, że u niego pracowałem i cokolwiek od niego dostałem.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2013-03-07 12:59:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello witek,

    Thursday, March 7, 2013, 12:29:38 PM, you wrote:

> [...]
    > cos nieryczałtowego.
    > I jak chcesz udowodnic, ze tego nie robiłes. Jak chcesz pokazac

    Pokazuję potwierdzone rachunki na kwotę zgodną z PITem i w ten sposób
    wykazuję błąd wystacy PITa.

    > Zastanow sie co bys zrobil jakby dostał pit-11 z firmy o ktorej pierwszy
    > raz słyszysz i dla ktorej nic nie robiłeś.
    > Tak bys sobie ten pit po prostu olał?

    Oczywiście, że nie.

    --
    Best regards,