  • 11. Data: 2011-09-09 20:43:22
    Temat: Re: Papierologia przy WDT VAT 0%
    Od: "crea" <c...@g...pl>

    adamw2 wrote:

    > A co skreślili i kiedy? Spojrzałem na isip do tekstu ujednoliconego i
    > dalej to jest, art 42 ust 3:
    > 1. dokumenty przewozowe
    > 2. kopia faktury
    > 3. specyfikacja

    Skreślili ten ust 4) gdzie było właśnie wymaganie posiadania
    POTWIERDZENIA przyjecia towaru przez odbiorcę.
    I to ten przepis był idiotyczny. Myślałem, że na to były wyroki.
    Teraz nawet jeśli wymagana jest specyfikacja, to i tak nie musi być
    kwitowana przez odbiorcę podobnie jak kopia faktury.

  • 12. Data: 2011-09-09 20:44:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jaki status miałaby mieć ta nadmiarowa wpłata?
    > Idzie mi o to, czy "zaliczka na ewentualny VAT" nie podlega pod VAT

    Kaucja Gotfrydzie.
    Kaucja jest wszechstronna. Pamiętam jak kiedyś
    Targi Poznańskie brały zaliczkę (większą jak 50% - wtedy to było istotne)
    od wystawcy, ale nazywali to kaucją i w kwestii VAT można im było
    naskoczyć.

  • 13. Data: 2011-09-09 21:31:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Sep 2011, Jakub Jewuła wrote:

    [...wcale nie do mojego postu...]

    > Ratunku! Gotfryd, wez mnie dobij ;)

    Ja? Dlaczego ja?
    Raz jeden zaaplikowałem sobie WNT i zaraz zaliczyłem
    - zakwalifikowanie do niewłaściwego okresu
    - spóźnienie z deklaracją :P (rzuciłem okiem do googla i bez sprawdzania
    czy jest nowelizacja na pewniaka odłożyłem sprawę do 25.)

    Na moje szczęście przed złożeniem deklaracji sprawdziłem co i jak :>
    (poskładałem zaległe papiery, korekty i wyjaśnienia, na razie cisza,
    nie wiem czy nie przed burzą :])

    pzdr, Gotfryd