  • 1. Data: 2002-06-21 12:48:30
    Temat: Pieprzony Urząd
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    muszę wylać swoją złość na II US Gliwice... Zapodałem im Pita37 12
    kwietnia. Dzisiaj optymistycznie zawiadomili mnie, że zapomniałem się
    na nim podpisać. No i oczywiście stwierdzili, że mam przybyć, podpisać
    i czas trzeh miesięcy biegnie od nowa od dnia podpisu, więc kasę
    dostanę po 6 miesiącach od złożenia...

    By ich pies pokąsał. Co im szkodzi wypłacić po trzech? Ten brak
    podpisu cokolwiek zmienia? Ech...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-06-21 12:54:18
    Temat: Re: Pieprzony Urząd
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > By ich pies pokąsał. Co im szkodzi wypłacić po trzech? Ten brak
    > podpisu cokolwiek zmienia? Ech...

    Ciesz się, ze Cię nie ukarali za niezłożenie PITa w terminie. Każdy dokument
    bez podpisu jest nieważny.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-06-21 18:50:17
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

> [...]

    Strachy na lachy:)

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl
    +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

  • 4. Data: 2002-06-21 20:13:34
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Nieprawda, zgodnie z Ordynacją podatkową, urząd wzywa w celu usunięcia
    braków. I to zrobił. No - a o takich szczegółach trzeba pamiętać.

  • 5. Data: 2002-06-22 08:09:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 21 Jun 2002 22:13:34 +0200), "Sławomir
    Malibo" <e...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Nieprawda, zgodnie z Ordynacją podatkową, urząd wzywa w celu usunięcia
    >braków. I to zrobił. No - a o takich szczegółach trzeba pamiętać.

    Tylko czemu mam czekać kolejne 3 miesiące na kasę? Nie mówię, że nie
    chcę jechać podpisać, ale że skoro już przetowrzyli i wszystko się
    zgadza, poza podpisem (bo do innnych błędów nie wzywają) to nie muszą
    ponownie przetwarzać i mogli by wypłacić, prawda?