  • 1. Data: 2002-06-21 22:01:35
    Temat: Wpłata od komornika?
    Od: "Meg" <c...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy wpłata od komornika należności głównej wraz z odsetkami i innymi
    kosztami (wcześniej utworzono na tę należność rezerwę zaliczoną do kosztów
    nie stanowiących KUP) stanowi przychód do opodatkowania?
    Pozdrawiam
    M.B.

  • 2. Data: 2002-06-22 10:29:02
    Temat: Re: Wpłata od komornika?
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Meg wrote:

> [...]
    > kosztami (wcześniej utworzono na tę należność rezerwę zaliczoną do kosztów
    > nie stanowiących KUP) stanowi przychód do opodatkowania?
    Naleznośc główna nie, odsetki tak, natomiast zwrot kosztów postępowań
    sądowch i komorniczych - tylko jeżeli wczesniej, w momencie ich poniesienia
    uznaliśmy je za KUP .
    Jak sam zauwazyłeś - rezerwa nie stanowiła KUP - więc nie ma wpływu na
    późniejsze opodatkowanie lub nie wpłaty nalezności przez komornika.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-06-23 19:46:15
    Od: "Meg" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak sam zauwazyłeś - rezerwa nie stanowiła KUP - więc nie ma wpływu na
    > późniejsze opodatkowanie lub nie wpłaty nalezności przez komornika.

    Wielkie dzięki za podpowiedź. Jestem początkująca i każda wskazówka jest dla
    mnie bardzo ważna.
    Pozdrawiam
    Małgosia