  • 1. Data: 2006-04-09 11:07:15
    Temat: Podatek od Programu Partnerskiego Allegro
    Od: solz <s...@t...com>

    Witam.

    Zarobilem za posrednictwem Programu Partnerskiego Allegro okolo 500 zl.
    Przelanie pieniedzy od Allegro do mnie odbylo sie na podstawie rachunku
    ktory im wyslalem, a nastepnie otrzymalem pieniadze przelewem na konto.
    przykladowy rachunek:
    http://www.allegro.pl/ap/ap_example_bill.php

    I jeszcze pare szczegolow w rachunku podalem moj nr NIP, jestem uczniem,
    mam 19 lat, nigdy wczesniej sie nie rozliczalem w US.

    I tutaj pytanie czy musze placic od tego podatek i zglaszac to w US,
    jezeli tak to w jakiej wysokosci bedzie to podatek, w jakim czasie od
    przelania pieniedzy przez allegro musze to zglosic i w jaki sposob ?

    Pozdrawiam!
    solz