    From: r...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Podpis na fakturach zakupowych
    Date: Tue, 1 Apr 2008 06:29:38 -0700 (PDT)

    Tak się zastanawiam nad podpisami na fakturach zakupowych - większość
    takich faktur przychodiz do mnie pocztą i podpisuje je na froncie
    umieszczając z tyłu adnotację o dacie wpływu. Zdaża się też że czasami
    zapomnę podpisać przy otrzymaniu i podpiszę przy księgowaniu albo
    wogóle nie podpiszę.
    Jaka jest tutaj nalepsza strategia? Czy takie podpisywanie oryginałów
    - na zasadzie miałem-widziałem(bo w sumie innego powodu chyba nie ma)
    - jest ok czy ktoś się przyczepi że np przerabiam faktury albo coś?
    Większość faktur ma puste pole na ten cel więc tak jakoś do tej pory
    się nie zastanawiałm, a przeglądając papiery za 2007 widzę że mam z
    tyłu jakieś adnotacje, z przodu podpis, na iinych adnotacje i podpis z
    przodu, na innych nic - jaką najlepszą metodę tu przyjąć żeby było ok?