  • Data: 2014-12-23 08:59:03
    Temat: Praca w Polsce dla firmy zagranicznej (z UE)
    Od: "J.D." <f...@c...ua> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem propozycję pracy w zagranicznej (konkretnie to niemieckiej)
    firmie, sama praca wykonywana byłaby praktycznie całkowicie na terenie
    Polski. Firma jest spółką zarejestrowaną w Niemczech, nie mają żadnego
    oddziału w Polsce. Zatrudnienie prawdopodobnie w formie umowy o pracę.
    Gdzie w takiej sytuacji musiałbym płacić podatek, w Polsce czy w
    Niemczech? Mieszkam w Polsce, obywatelstwo też mam wyłącznie polskie.
    W którym z krajów musiałbym płacić składki ZUS/ubezpieczeniowe?
    I czy obowiązywałyby mnie przepisy polskiego czy niemieckiego prawa pracy?

    pozdrawiam