  • 1. Data: 2010-04-22 07:39:34
    Temat: Program do liczenia różnic kursowych
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Mam sporo "łancuchów" różnic kursowych w różnych dziwnych wariantach,
    a ręczne liczenie doprowadza mnie już do pasji. Czy istnieje jakiś program
    który to wspomaga i pozwala drukować gotowe do zaksięgowania dowody
    księgowe z obliczeniami?
    (Chodzi o różnice wg art. 24c updof)

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-04-23 07:47:55
    Temat: Re: Program do liczenia różnic kursowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Apr 2010, Tomek wrote:

    > Mam sporo "łancuchów" różnic kursowych w różnych dziwnych wariantach,
    > a ręczne liczenie doprowadza mnie już do pasji. Czy istnieje jakiś program
    > który to wspomaga

    Masz na myśli program polityczny, pozwalający zwolnić z obowiązku
    rozliczania różnic o ile da się inną drogą obliczyć bezpośrednio
    i wyznaczyć "docelowy" przychód lub koszty?
    Jestem za tym, żeby ktoś napisał ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-04-23 08:52:16
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-04-2010 o 09:47:55 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Masz na myśli program polityczny, pozwalający zwolnić z obowiązku
    > rozliczania różnic o ile da się inną drogą obliczyć bezpośrednio
    > i wyznaczyć "docelowy" przychód lub koszty?
    > Jestem za tym, żeby ktoś napisał ;)

    Ah te marzenia :)

    --
    Tomek