  • 1. Data: 2010-04-22 07:14:19
    Temat: zdrowotne w 1. miesiącu
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam,

    Czy ktoś mógł by mi podesłać info na jakiej podstawie program MK RP w 1.
    miesiącu mojej DG ma wpisaną składkę zdrowotną w pełnej kwocie a do
    odliczenia pokazuje 0?
    W następnych miesiącach już odliczał "normalnie".

    Wydaje mi się że gdzieś już o tym czytałem ale nie mogę odnaleźć.

    1os.DG,KPiR+VAT

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-04-22 07:36:08
    Temat: Re: zdrowotne w 1. miesiącu
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > odliczenia pokazuje 0?
    > W następnych miesiącach już odliczał "normalnie".

    Nie wiem co masz na myśli pisząc "normalnie", bo normalnie to jest tak,
    że rozliczając dany miesiąc odliczasz składki W NIM zapłacone (a nie
    ZA), a dokładniej, to licząc narastająco od początku roku, uwzględniasz
    składki zapłacone do tego miesiąca włącznie. Za pierwszy miesiąc DG
    składkę płacisz w drugim i dopiero rozliczając ten drugi miesiąc ją
    uwzględnisz :)
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 3. Data: 2010-04-22 07:57:34
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "ajt" napisał w wiadomości:

> [...]
    > zapłacone do tego miesiąca włącznie. Za pierwszy miesiąc DG składkę
    > płacisz w drugim i dopiero rozliczając ten drugi miesiąc ją uwzględnisz :)

    wiedziałem że w którymś kościele mi dzwoniło...
    dzięki wielkie :)

    Piotr