  • 31. Data: 2015-12-17 14:23:27
    Temat: Re: Przerzucanie pieniędzy pomiędzy kontami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:n4r352$cl2$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-12-15 o 22:36, Animka pisze:

    >Nie może kupić de iure, tylko de facto.

    Ja wiecej powiem - nie moze uczestniczyc (de iure oczywiscie).
    A skoro nie moze ... to czy wygrana nalezy wyplacic ?

    Oczywiscie jak opiekunowie nieglupi, to nie beda nic mowili ze
    "dziecko wygralo".

    Tylko ... co potem, gdyby dziecko chcialo wygrana na swoim koncie
    zobaczyc :-)

    J.

  • 32. Data: 2015-12-21 10:07:03
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Dec 2015, J.F. wrote:

    > Ja wiecej powiem - nie moze uczestniczyc (de iure oczywiscie).
    > A skoro nie moze ... to czy wygrana nalezy wyplacic ?

    Po przeczytaniu postu Animki nasunęło mi się natychmiast
    porównanie: "a co jakby kupiło alkohol".
    IMVHO, w takim przypadku dziecku należy się zwrot wydanych
    pieniedzy (za zwrotem wydanego towaru oczywiście), sankcje
    dla sprzedawcy pomijam bo to nie jest "część cywilna"
    rozważania.
    Rzecz jasna, przy "wygranym losie" sprzedawca jakoś specjalnie
    oponować nie musi ;)
    Ale podejrzewam, że organizator loterii będzie miał jakiś
    zapisik w regulaminie na taki przypadek :)
    (że wygrane "w sposób prawnie niedozwolony" nie podlegają
    wypłacie)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2015-12-21 23:54:28
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-21 o 10:07, G.S. pisze:
> [...]
    > zapisik w regulaminie na taki przypadek:)
    > (że wygrane "w sposób prawnie niedozwolony" nie podlegają
    Dziecko nie wzięło wygranej tylko kupiło kupon Lotto, prawda?
    Kupic i wypełnic każdy może. Jak dziecko wygra to ma przecież
    opiekunów-rodziców.

    Moja córka wygrała kiedyś w Radio dla Ciebie czerwonego
    szampana.Musiałam z nią jechać do studia, chociaż byłam zmęczona-po
    kursie komputerowym na Politechnice. Miły pan prowadzący oprowadzil nas
    po studiu, posadził przy mikrofonach. Córka byla bardziej rozmowna, ja
    ledwo co moglam z siebie wyksztusić. Wstydzilam się za tego szampana.
    Potem chciał nas odwieżć samochodem do domu, ale musiałabym go zaprosić
    do mieszkania i chyba razem z nim tego szampana wypić. Byłam zmęczona i
    strasznie glodna, więc powiedzialam panu,że taksowka zaraz podjedzie.

    --
    animka

  • 34. Data: 2015-12-22 03:31:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
> [...]
    > do mieszkania i chyba razem z nim tego szampana wypić. Byłam zmęczona i
    > strasznie glodna, więc powiedzialam panu,że taksowka zaraz podjedzie.

    bylo brac tego faceta.

  • 35. Data: 2016-04-21 09:07:45
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kiedyś trafiłem na jakąś wielokrotność średniej krajowej, ale już nie pamietam czy
    było to np. 1x czy 3x.

    -----