  • 1. Data: 2004-03-24 12:17:37
    Temat: Przychody < 40tys - można zrezygnowac z Vatu ?
    Od: "Olek" <o...@w...pl>

    Wczoraj czytam nowe przepisy o Vacie i stoi jak byk, że jesli w ubiegłym
    roku nie osiągnąłem 40900 zł przychodu to juz nie jestem Vatowcem .
    Czy coś źle czytam ?
    Jeżeli to prawda a ja już wystawiłem w tym roku kilka faktur, to czy mogę
    zacząć wystawiać bezvatowe (po zgłoszeniu sie oczywiście w US) ?

  • 2. Data: 2004-03-24 13:13:12
    Temat: Re: Przychody < 40tys - można zrezygnowac z Vatu ?
    Od: "W.R." <h...@b...pl>

    Dnia 3/24/04 1:17 PM, Olek napisał(a):
    > Wczoraj czytam nowe przepisy o Vacie i stoi jak byk, że jesli w ubiegłym
    > roku nie osiągnąłem 40900 zł przychodu to juz nie jestem Vatowcem .
    > Czy coś źle czytam ?

    Fakt - jest taka interpretacja
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040317/p
    rawo/prawo_a_20.html
    (jeszcze jest w bezpłatnym).

    pozdrawiam
    W.R.

  • 3. Data: 2004-03-25 07:42:22
    Od: "Iwona Z" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zacząć wystawiać bezvatowe (po zgłoszeniu sie oczywiście w US) ?
    >
    > Ja wczoraj dzwoniłam do US i powiedzieli mi że to nie prawda, ale to może
    tylko w moim przypadku, Pani zapytała od kiedy jestem vatowcem i kiedy
    odpowiedziałam że od marca zeszłego roku to że zrezygnować z vatu mogłabym
    dopiero po upływie trzech lat. I musiałabym to zrobić na jakimś tam ich
    druczku, a na pewno już nie przestałabym być vatowcem obligatoryjnie. Tym
    bardziej że sama zrezygnowałam przy zakładaniu działalności ze zwolnienia.
    pozdrawiam