  • 1. Data: 2004-04-07 19:04:38
    Temat: Pytanie o dochód
    Od: "Krzysiek" <k...@w...pl>

    Witam.

    Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże na tej grupie. Pytanie jest dla Was
    grupowiczów lamerskie, ale ja nie mam się kogo o to zapytać, a Ci których
    się pytałem, troszkę mieszali. Czy ktoś mógłby mi podać wysokość dochodu po
    odliczeniu składek zus i zdrowotnych przy dochodzie brutto 618 zł.
    Oczywiscie na umowe o pracę.

    Pozdrawiam i dzięki
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-04-07 19:18:12
    Temat: Re: Pytanie o dochód
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    po
    > odliczeniu składek zus i zdrowotnych przy dochodzie brutto 618 zł.

    Niech zgadnę. 618 zł?
    Bo haczyka tu żadnego nie ma, prawda?
    Chyba, że nie do końca jasno wyraziłeś swoje zapytanie.
    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2004-04-07 19:25:05
    Od: "W.R." <hagakure@boo_tegoniema_.pl>

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > się pytałem, troszkę mieszali. Czy ktoś mógłby mi podać wysokość dochodu
    > po odliczeniu składek zus i zdrowotnych przy dochodzie brutto 618 zł.

    470,54 zł

  • 4. Data: 2004-04-07 19:26:58
    Od: "Krzysiek" <k...@w...pl>

    Witam.

    Chodziło o to, że od 618 zł odlicza się składki a potem zaliczkę na podatek.
    Ile wynosi ta skladka na zus (ubezp. zdrowotne, emeryt, rent, itp)?
    Potrzebne mi to do dodatku mieszkaniowego.
    Pozdrawiam.

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c51k5f$k4o$1@news.onet.pl...