  • 11. Data: 2005-01-04 08:42:26
    Temat: Re: brak pitu od firmy za 2004r
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 1/3/2005 4:55 PM, Użytkownik Anita napisał:

    > Witam
    >
    > Pracuje w firmie ktora w grudniu zrezygnowala z ksiegowej. Obecnie nie mamy
    > zadnej ksiegowej (nawet deklaracje nie zostaly wyslane) Mamy styczen wiec
    > kazde firmy maja obowiazek przekazac pracownikom pit za 2004 rok Jesli firma
    > nie ma ksiegowej ani wlasciciel nie zna sie na tym co w takiej sytuacji Jak
    > mam rozliczyc sie z podatku za rok? Czy moge sobie wypisac sama taki pit i
    > potem dac do podpisu? Poradcie:((

    PIT nie jest Ci potrzebny do rozliczenia. To tylko informacja dla Twojej
    wygody. Jeżeli masz odcinki płacowe (jeżeli firma daje porządne odcinki
    płacowe gdzie wszystkie składniki są uwidocznione) to możesz spokojnie
    rozliczyć się z podatku.

    --
    gefragt

  • 12. Data: 2005-01-04 09:32:08
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 3 sty o godzinie 19:21, na pl.soc.prawo.podatki, fart napisał(a):

    > Idiotą jest ten, który sądzi, że spamięta )[...bełkot....]
    > [...bełkot...] umówmy się ...

    Zaleca się zanurzenie tWOJEGO otworu gębowego w misce kwasu solnego o
    stężeniu 99% i potrzymanie go tam przez okres około 16 godzin. Następnie
    mógłbyś sie udać pod biurko i pociągnąć z napletka, może trafiłbyś jakiegoś
    samobójcę.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2005-01-04 14:01:04
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > stężeniu 99% i potrzymanie go tam przez okres około 16 godzin. Następnie
    > mógłbyś sie udać pod biurko i pociągnąć z napletka, może trafiłbyś

    Wiesz .. troszkę się pomyliłeś .. niewiele .... ae troszkę Twoj post
    powinien trafić na grupę
    alt.12step.sadomasochism.thewith-dragon
    tam z pewnością sobie ulżysz ... więc na co czekać ?????
    Jeśli możesz ..... proponuję zabrać ze sobą rożne narzędzia niezbędne do
    Twoich upodobań ..... po poście wnioskuję, że obcęgi do kawałkowania ciała
    przydałyby Ci się napewno ... natomiast rurka do usuwania z czaszki mózgu,
    bez jej otwierania, byłaby zbędna ...

    Mam prośbę skieruj swoje uczucia do kogoś innego .. ja kocham kobiety ... i
    u mnie nie masz szans

    Na tej tej grupie własnych uczuć, odczuć, preferencji oraz inklinacji
    sexualnych nie reklamuj więcej to nie ma nic wspólnego z podatkami, prawem,
    czy dyskują twórczą ... przynajmniej dla mnie

    I jeszcze raz informuję, że nie dam się byle mydłkowi sprowokować .... bo
    grupę tą czytają ludzie inteligentni .... a od nich za złe zachowanie
    dostaję burę ...... więc nie podskakuj .. bo w ryja

    pozdrawiam
    fart

    i nie pisz juz do mnie ... bądź mądrzejszy ode mnie ..... ustąp

    Jest na to inna grupa dla Twoich doznań ... zowie się to

  • 14. Data: 2005-01-04 17:13:57
    Temat: Re: 1. brak pitu od firmy za 2004r
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005, fart wrote:
    [...]
    >+ > Zostalam sama i nie wiem gdzie mam sie
    >+ > zwrocic.
    >+
    >+ PIP
    >+ US
    >+ ZUS

    ..."przyjdą i wyrównają"
    Na zaległe pensje nie zostanie już nic ??
    :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2005-01-04 17:51:21
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > ..."przyjdą i wyrównają"
    > Na zaległe pensje nie zostanie już nic ??

    No to tylko PIP :)))))