    From: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re[10]: Jak to jest z SC teraz???
    Date: 28 Dec 2002 20:54:06 +0100

    Witam.

    Dnia 28 grudnia 2002 o godzinie (13:28:45) napisano:

    J> Uściśliłbym to w następujący sposób-porównywać można tylko rzeczy lub
    J> zjawiska porównywalne,a nie "jak leci".Nasi władcy stosują Twoją teorię i
    J> mówią, że benzyna w UE kosztuje tyle,a u nas jest tańsza,że podatki w
    J> Szwecji są wysokie a u nas niskie i.t.d. I co z tego wychodzi?

    J> Jacek

    (nadal OT) To nie wina samego porownywania, tylko nieuczciwosci
    porownywujacych. Jesli nawet porownac zjawiska czy rzeczy
    porownywalne, to mozna tez zrobic to nieuczciwie i wyjda absurdy. Jak
    w tym dowcipie o samochodach (rzeczy porownywalne): "Maluch jest tak
    samo bezpieczny jak Volvo - w obu autach strefa zgniotu konczy sie na
    silniku" :) Bede wiec trzymal sie swojego twierdzenia, ze mozna porownac
    wszystko ze wszystkim (ale nie ceteris paribus, co wydaje mi sie
    oczywiste).

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl