    From: "tch" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ale mnie dziś rano potraktowali w Gliwicach w US...
    Date: Wed, 17 Mar 2004 02:05:23 +0100

    > Generalnie ja to widzę tak: Urząd jest utrzymywany z naszej kasy. Może
    > zatrudnić doradców, co będą doradzać petentom, ale z jakiej racji? Czemu
    ja
    > mam płacić za doradę dla kogoś? Urząd powinien informować o stawkach
    > podatku, o tym jakie druki należy wypełnić, ewentualnie odpłatnie udzielić
    > informacji na temat tego czy dana interpretacja przepisów jest
    > akceptowalna. Zgadzam się, że Twój przypadek jest z pogranicza informacji
    > w zasadzie to baba mogłaby Ci pomóc. Z drugiej strony, gdzie byłaby
    granica
> [...]

    dokładnie tak
    w końcu biurwa bierze kasę to niech odpowiada za swoje czyny
    jak praca nie odpowiada to może zbierać butelki w parku odpowiedzialność
    niewielka.
    to jest właśnie sk........wo, doić klienta z kasy a jak się pomyli to
    jeszcze dowalić.
    i nic nie pomagać bo jeszcze za mało zapłaci.
    a na koniec dosadnie:
    w końcu za czyje żrą i s...ą ?
    przecież urzednik to w prostej lini pasożyt nic nie tworzy
    tylko pochłania cudzą pracę./pieniądze/

    ps.