  • Data: 2019-06-13 12:09:05
    Temat: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Miałem ostatnio podobne przemyslenia a propos QR lub czegos podobnego ale
    > przyszła mysl, ze byłoby to kłopotliwe dla wiekszych faktur typu 100
    > pozycji itp.

    W kodzie nie musisz zawierać informacji o każdej pozycji osobno, lecz o sumach:

    23:
    8%
    mleko
    zw.
    np.
    0

    > Natomiast dla 99% dokumentów gdzie kupujesz jedna dwie pozycje byłoby to genialne.

    Co tu genialnego? Zwykła złośliwość MMorawieckiego -- QR kody znane i stosowane są od
    dawna.

    BTW... Nie usłyszałem dokładnie w TV -- MMorawiecki wzbogacił się,
    kupując (dzięki jakiemuś duchownemu) za złotówkę działkę wartą
    parędziesiąt milionów pln?

    -=-

    Każdy podatnik VAT musi mieć jakiś dostęp do komputera -- bo JPK_VAT
    śle tylko netem, tak więc może drukować swe faktury, umieszczając na
    nich znormalizowane QR kody.

    Jeśli nawet podatnik osobiście wystawia faktury ręcznie -- musi mieć
    jakiś dostęp do komputera, choćby za sprawą księgowej, która takim
    samym kosztem wydrukuje fakturę z QR kodem, jakim do tej pory wpisywała
    dane z ręcznie pisanej faktury, tak więc jedyny koszt wstawienia
    zunifikowanych QR kodów poniesie:

    - pisarz, piszący program do drukowania faktur
    - pisarz, piszący program do czytania QR kodów zawartych na/w fakturach
    - wielcy tego świata, w mozole i w pocie czoła, standaryzujący zapisy
    faktury i zaklinający je w postać QR kodu...

    Podatnik nie poniesie widocznego kosztu.

    -=-

    Ale MMorawicki preferuje pogoń za gangami VATowymi ;)
    i kradzieże -- mnie okradł, co ukazuję:

    http://eneuel.w.duna.pl/wyciagi/wyciagi.htm

    --