  • 11. Data: 2007-11-25 10:06:25
    Temat: Re: Aport a VAT (info, RP)
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 22:24:44 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ...ale niezgodna z "zasadą neutralności", co wskazuje że przepisy
    > są *w tym miejscu* również z nią niezgodne.

    i na to właśnie liczę :)
    Zresztą jest taka też decyzja Izby Skarbowej (Białystok bodajże, nie chce
    mie się szukać), która to ślicznie opisuje "po Twojemu" (i też po mojemu).
    Była chyba z końca 2006 roku, dlatego to "ujednolicenie" mnie zmartwiło, no
    i teraz ta RZp <olaboga>
    "Mój" aport był w 2005. W spółce, która go wkładała mam nadwyżkę w VATcie i
    udziały w zoo, które teraz będą sprzedane, jawna do likwidacji, nadwyżka
    VAT do zwrotu + kontrola = podatek dla jawnej, kryminał dla Jagny :)
    > A!
    > :)
    Ciesz się ciesz! No chyba, że zapewnią mi dostęp do sieci, to się douczę i
    będę bardziej biegła niż przebiegła! ;p

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 12. Data: 2007-11-25 10:07:45
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 22:34:53 +0100, t...@o...pl napisał(a):

    > Jakby co to zarzuć adresem, jakieś mielonki i turystyczną mogę wysłać
    > czasami :)
    > Aha, no i paprykarz szczeciński ;)

    KONIECZNIE! :))

    Ja wiem, za dużo bym chciała, ale jeszcze może... pomarańcze? ;>
    Prooooszę....
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 13. Data: 2007-11-25 11:14:41

    Dnia 24-11-2007 o 23:43:24 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Tak czy siak podatnikowi od tego do śmiechu się nie robi!

    Ja przyjmuję strategię taką, że jak nie mam (już) na coś wpływu,
    to nie będę szczękał zębami z tego powodu, lepiej skupić się
    na zarobieniu 2x więcej niż jest do stracenia, wtedy starczy an wszytsko :)