    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Audyt
    Date: Mon, 24 Jul 2006 22:59:11 +0200

    Dnia 24-07-2006 o 21:22:27 gonia <g...@w...pl> napisał:

    > 1. skąd przekonanie, że księga zostanie uznana za wadliwą? ( o tym już
    > Gotfryd o ile sie nie mylę ?)

    Bo księga niezgodnie z rozporządzeniem prowadzona była i teraz pokreślona
    cała jest i nie wygląda to zbyt praworządnie

    > 2. skąd przekonanie, że kontrola pewnikiem skieruje sprawę do karnego,
    > mimo, że nie ma uszczuplenia podatku? ( ponoć wszystko popłacone, jeżeli
    > uważnie czytałam, a za to nie ręczę;> )

    Popłacone jest, ale wolę dmuchać na zimne bo jak teraz przez 6 lat mogą
    mnie
    ścigać za rzeczy które można wyprowadzić na prostą to nie jest to dla mnie
    różowa perspektywa.

    > 3. od strony VAT gdzie powiedziane, że nie można na nowo zrobić
    > rejestrów prawidłowo, pozostawiając jednocześnie te, na podstawie
    > których sporządzono pierwotne deklaracje?

    Z VATem nie mam problemów, KPiR jest moim koszmarem

    > 4. i najważniejsze....skąd przekonanie, że tylko ze względu na bardziej
    > bądź mniej prawidłowe skorygowanie wszelkiej dokumentacji, a w
    > szczególności złożenie korekt od razu będą jakieś kary, mandaty,
    > grzywny, tortury i wreszcie szafot?

    Nie chodzi o złożenie korekt a głównie o KPiR.
    Od poprawiania jest już podwójnie nierzetelna - przepisywania
    skreślenia itd.

    Może robię dużo szumu o nic ale to jest mój pierwszy rok
    DG, od razu sporo ruchu w interesie i do tego od razu takie wałki :)