    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Audyt
    Date: Mon, 24 Jul 2006 23:25:50 +0200

    Dnia 24-07-2006 o 23:09:49 cef <c...@i...pl> napisał:

    > Weź się lepiej za robotę, bo jak zaczniesz mysleć,
    > za co Cię mają wsadzić, to z niczym nie ruszysz.
    >
    > Ja właśnie uruchamiam produkcję, zatrudnienie itp.
    > Jak zacząłem czytać przepisy: co tu trzeba zrobić
    > (bhp, ppoż, sriso itp) żeby być w porządku,
    > to w pierwszej chwili się załamałem,
    > pomyślałem nawet, że normalnie się nie da,
    > ale po chwili doszedłem do wniosku:
    > od czego te inspekcje i kontrole?
    > Niech szukają dziury w całym - może nie znajdą,
    > a jak znajdą, to ja będę już daleko :-)

    Gdybym nie działał to pewnie bym nie miał takich problemów.
    Co innego jak możesz coś schrzanić a co innego jak wiesz
    że masz nachrzanione i kilku księgowych po kolei robi
    maślane oczy nie potrafiąc konkretnie odpowiedzieć na moje pytania
    - bo nie chcą brać żadnej odpowiedzialności za swoje porady.

    A jak mi US oszacuje dochody "z kapelusza" to zamiast rozwijać
    firmę będę się taplał w prawnym bagienku na całego,
    to chyba lepiej załatwić to teraz.
    Chcę w perspektywie kilkunastu miesięcy założyć spzoo,
    to będzie lekka 'spłuczka' finansowa ale ze sporymi szansami
    na zwrot środków, jak mi wejdą na ogon i zrobią domiar czy szacowanie
    to nic z tego nie będzie.

    Niestety mam głęboko w głowie zakorzeniony determinizm,
    więc jeśli mam płacić frycowe do US to chciałbym przynajmniej wiedzieć
    ile tego 'szampana' mrozić dla sępów, żeby mnie nie złapali z debetem na
    koncie :)