  • Data: 2007-06-12 07:54:23
    Temat: Re: Auto za gotówkę z kredytu...
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Cze, 22:30, "GIMS" <g...@v...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Pracuję na etacie w sklepie. Oprócz tego prowadzę DG, jestem w VAT i
    > prowadzę KPiR.
    >
    > Chcę kupić auto i zastanawiam, czy US nie przyczepi się jeśli wezmę gotówkę
    > (15tys) jako osoba prywatna na zaświadczenie o zarobkach z zakładu pracy, a
    > kupię za to auto i wezmę fakturę na firmę.
    > Auto używane krajowe.
    >
    > Jak zrobić, żebym mógł za tą gotówkę kupić auto?

    Jak rozumiem kredyt konsumpcyjny?
    Auto swobodnie możesz za tę kasę kupić, nie możesz tylko wpisywać do
    kosztów działalności odsetek z tego kredytu, ponieważ w umowie nie
    będzie określone, że są to środki przeznaczone jako np. kredyt
    obrotowy do działalności, a to jest warunek do tego, by odsetki mogły
    być kosztem z działalności.

    > Chcę je wpisać w EŚT.

    No to wpisz :))
    Brak przeciwskazań.