  • 41. Data: 2002-04-19 21:35:36
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 19 Apr 2002 20:25:41 +0200, "Piotr R."
    <i...@p...onet.pl> napisałbył:
    >W Inteligo jest tak samo między własnymi rachunkami (Firmowym i Osobistym)

    Nie tak hop... Jest, o ile zdefiniowano to jako płatność, ale i wtedy
    ukupuje się to marnej jakości (co nawet przyznał mój oponent R.
    Popławski Bis) kontem osobistym.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 42. Data: 2002-04-19 21:53:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 19 Apr 2002 14:04:05 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Jest bardzo proste, a szansa wpadki taka sama.

    Nieprawda. Modyfikując kod strony WWW przed wydrukiem możesz się
    bronić, że ,,system się walnął'', bo nie ma żadnych śladów, że tej
    modyfikacji dokonujesz, a w przypadku fałszowania dokumentów jest już
    sam dowód w postaci fałszywego dokumentu!

    >No to w imię nienawiści do Inteligo bzdury gadasz. Na wydruku z mBanku
    >nie masz nawet adresata przelewu, chyba że chcesz dokumentować każdą
    >operację osobno.

    Nie wiem jak jest na Inteligo, bo właśnie akurat teraz nie działa
    drukowanie... Może jutro zadziała, to sprawdzę...

    Natomiast księguje się opłaty za przelewy (na -) oraz przychody z
    odsetek (na +). Po co Ci więc dane, że przelew X poszedł do
    kontrahenta Y? Przecież tego i tak nie księgujesz!

    >LOL. Ty wierzysz w te bzdury, które wypisujesz?

    Oczywiście, ze wierzę (dowodem jest to, że zakładam tam konto firmowe)
    i nie są to bzdury.

    >[...]
    >LOL. Zachęcałeś do VWBank, a nawet nie wiesz, jak często dodzwonić się
    >nie można?

    Nie wiem, ja nie mam problemów z dodzwonieniem się...

    >A może brak kart też jest OK?

    Nie. I dlatego właśnie teraz zachęcam ludzi do mBanku, a nie do VW...
    Choć w zasadzie w sporej części przypadków konto firmowe kart
    niekoniecznie musi mieć. Od września 2000 roku prowadzę działalność,
    mam konto w BZWBK i nie mam karty i nie miałem ani razu przez te
    prawie dwa lata potrzeby skorzystania z karty. Przecież z konta
    osobistego dokonuję płatności związanych z DG, a zazwyczaj nie są nimi
    zakupy w zwykłym sklepie.

    >Czy teraz dostrzegasz jakie bzdury do tej pory wypisujesz? Bo Inteligo
    >ma właśnie takie jak mBank. I o dziwo, też wysyła (nawet faksem).

    ?????? Co Ty chciałeś przez To powiedzieć?

    >[...]
    >LOL. No, jak ma się firmowe w BZWBK, to mBank faktycznie może okazać
    >niemalże doskonały. Problem, że nie użytkowałeś konta w Inteligo,

    Nie użytkowałem firmowego bo nie widzę powodu przepłacać. Osobiste
    założyłem, ale jakoś się nie rwę do korzystania. Zwłaszcza jak
    ostatnio spadło oprocentowanie. Po wielu testach wybrałem mBank i
    jestem zadowolony.

    >dlatego takie bzdury publicznie wciskasz ludziom.

    Bzdury? Widzisz, Ty nie dyskutujesz, Ty próbujesz ośmieszać, wykpić i
    poniżyć swoich rozmówców. Masz jakieś kompleksy, czy co?

    >Ty to raczej niewiele widzisz.

    <Popławski mode=on>
    Widzę, że Ty się ośmieszasz, uprawiasz demagogię i wciszkasz ludziom
    bzdury.
    <Popławski mode=off>

    >LOL. Średnio przydatne?

    Ile ich masz zdefiniowane na koncie firmowym i jakie to płatności?

    >Proszę Cię, nie prezentuj publicznie swojej głupoty. Po co ktoś ma
    >drukować wyciągi z WWW ze stopką i nagłówkiem, skoro może wydrukować
    >emaila? Po co ma się specjalnie logować?

    Specjalnie... No cóż -- straaaaaaszny kłopot. Bo przecież konto
    internetowe masz po to, żeby sie do niego nie logować...

    >Znając Twoje rozgarnięcie zapewne zablokowałeś sobie możliwość
    >wysyłanie emaili -- jest to możliwe.

    Gdzie? na WWW? Bo infolinia mówi coś innego -- że nie potrafią wysylać
    wyciągów na konto na onecie... Ciekawe dlaczego ich reklamy
    dochodzą... Ale nie chce mi się z nimi walczyć, bo mam gdzieś ich
    wyciągi pocztą elektroniczną...

    >LOL. Dobrze, żeś nie napisał, że to minus Inteligo. Jest to usługa
    >OPCJONALNA i BEZPŁATNA. Gdybyś był mądrzejszy, to coś, co można mieć,
    >ale nie zmuszają do tego, i jest to bezpłatne, uznałbyś za plus.

    Nie jest bezpłatna. Jest wliczona w opłatę za konto.

    >LOL. Czy Ciebie zmuszają do jego korzystanie. Czy jest obowiązkowy?

    Na szczęście nie...

    >Czy dalej musisz porażać swoją głupotą? Jest OPCJONALNY i dla części z
    >pewnością przydatny.

    Więc niech sobie zakładają konto w Inteligo i płacą około 20zł za
    konto z możliwością otrzymywania SMSów.... Mnie SMSy na grzyba
    przydatne i dlatego uznalem to za średnio przydatne!

    >Na koniec chciałbym zauważyć, że jest to lista dyskusyjna i głupkowate
    >poglądy kogoś, kto obraził się na Inteligo pewnie nikogo nie
    >interesują. I wyjrzyj poza czubek własnego nosa.

    Na koniec chciałbym zauważyć, że jest to lista dyskusyjna i głupkowate
    poglądy kogoś, kto obraził się na Tristana pewnie nikogo nie

  • 43. Data: 2002-04-19 23:56:15
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Dnia pięknego Fri, 19 Apr 2002 13:50:07 +0200, Radosław Popławski
    [...]
    >+ SĄ TAKIE SAME WYCIĄGI JAK W INTELIGO!

    Da się zrobic wyciag zbiorczy z samymi opłatami ? (no - umówmy
    sie: samymi "wychodzącymi" od 0 do 5 zł)
    Pytam poważnie - konto i tak założę, ale dopiero się sprężam ;)

    A tak w kwestii formalnej: panowie, jakbyscie tak nieco
    kłótnie stłumili... po poziom dyskusji zaczynacie zaniżać
    że wstyd :( (grupie) przynosi.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 44. Data: 2002-04-20 15:08:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 19 Apr 2002 23:35:36 +0200, w
    <n...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie tak hop... Jest, o ile zdefiniowano to jako płatność, ale i wtedy
    > ukupuje się to marnej jakości (co nawet przyznał mój oponent R.
    > Popławski Bis) kontem osobistym.

    Ty nadal nie potrafisz czytać... nie marnej jakości (bo jakość jest o
    wiele lepsze od mBankowego), ale kolosalnie drogim.

  • 45. Data: 2002-04-20 15:09:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 20 Apr 2002 01:56:15 +0200, w
    <P...@i...stanp
    ol.com.pl>,
    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Da się zrobic wyciag zbiorczy z samymi opłatami ? (no - umówmy
    > sie: samymi "wychodzącymi" od 0 do 5 zł)

    Nie da się, choćby nie wiem jak Tristan Alder naginał (swoją)
    rzeczywistość.

  • 46. Data: 2002-04-20 15:13:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 Apr 2002 23:53:37 +0200, w
    <f...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > modyfikacji dokonujesz, a w przypadku fałszowania dokumentów jest już
    > sam dowód w postaci fałszywego dokumentu!

    Żenujące są te Twoje próby tłumaczenia...

    > Nie wiem jak jest na Inteligo, bo właśnie akurat teraz nie działa
    > drukowanie... Może jutro zadziała, to sprawdzę...

    LOL, Ty faktycznie jesteś nieprzeciętną ofermą :). Drukowanie wykonuje
    ci przeglądarka -- skonfiguruj sobie ją porządnie, bo co rusz masz
    jakieś problemy z podstawami Windowsa.

    > Natomiast księguje się opłaty za przelewy (na -) oraz przychody z
    > odsetek (na +). Po co Ci więc dane, że przelew X poszedł do
    > kontrahenta Y? Przecież tego i tak nie księgujesz!

    Oczywiście, że księgujesz.
    W od lipca nawet będziesz musiał przy niemal każdej DG -- VAT
    rozliczany kasowo.

    [ reszta wycięta -- nie ma sensu odpowiadać na bzdury kogoś, kto na
    podstawie własnego czubka nosa ocenia przydatność danej rzeczy dla
    innych -- po prostu dorośnij i rozejrzyj się -- nie jesteś sam ]

  • 47. Data: 2002-04-20 15:15:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 Apr 2002 23:34:27 +0200, w
    <h...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    [ o serwisie Inteligo i mBanku ]

    > <era mode=on>
    > Tak, Tak...
    > <era mode=off>

    Proszę Cię, przestań się kompromitować.

    PS. Puszczam to jednocześnie na pl.rec.banki -- niech i tam się
    pośmieją :).

  • 48. Data: 2002-04-20 15:16:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 Apr 2002 23:34:27 +0200, w
    <h...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > I poza tym -- powtarzam po raz Xty, że księgowanie tego typu druków i
    > tak jest ,,na wiarę'' i niezależnie, czy to jest wydruk z mBanku czy z
    > Inteligo, wiarygodność księgowa jest IDENTYCZNA i w przypadku
    > wątpliwości i tak będziesz musiał zamówić stosowne potwierdzenia...

    Cóż, po raz kolejny opowiadasz bzdury. Wyciągi z Inteligo mój US
    honoruje. A jak z niekompletnymi "zrzutami" z mBanku?

  • 49. Data: 2002-04-22 06:56:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 19 Apr 2002 01:01:40 +0200, Gotfryd Smolik - listy
    dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisałbył:

    > Ależ, hrabio, to waść osobiście zadałeś pytanie po co komu
    >"zbędne" drugie konto -:), więc zapodałem przykład z czystej
    >checi podtrzymania konwersacji ;)

    Nu jeśli dla potrzymania razgawora, to może być :-)

    >...kredyt pod zastaw lokaty... ;>
    > Załózmy ze masz lokatę roczną[1] a potrzebny ci podatek
    >"na miesiac" (bądźmy optymistami); co ci się bardziej
    >opłaci: zerwać lokatę[1] czy dać bankowi potrójne odsetki
    >za jeden miesiąc ? Bo odsetki "podatkowe" są w tej konkurecji
    >poza konkurencją :>

    A teraz rozumiem, dzięki za wyjaśnienie.

  • 50. Data: 2002-04-22 06:58:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sat, 20 Apr 2002 17:15:11 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >PS. Puszczam to jednocześnie na pl.rec.banki -- niech i tam się
    >pośmieją :).

    Ty masz jakiś uraz psychiczny i problem związany z wyśmiewaniem? Ktoś
    Cię w dzieciństwie wyśmiewał? Jak dla mnie EOT, bo nie mam ochoty
    służyć Ci za psychoterapeutę...