  • 51. Data: 2002-04-22 06:59:13
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A powiedzieli, że nie honorują?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 52. Data: 2002-04-22 07:04:49
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sat, 20 Apr 2002 17:13:50 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Żenujące są te Twoje próby tłumaczenia...

    Oczywiście, jako właśnie i Twoje riposty. Jedyne co umiesz powiedzieć
    to ,,żenujące'' i ,,śmianie''. Na tym zasób Twojej argumentacji się
    wyczerpuje.

    >LOL, Ty faktycznie jesteś nieprzeciętną ofermą :). Drukowanie wykonuje
    >ci przeglądarka -- skonfiguruj sobie ją porządnie, bo co rusz masz
    >jakieś problemy z podstawami Windowsa.

    Niestety dzisiaj jest to samo. Po kliknięciu w DRUKUJSALDA zamiast
    wygenerować mi jakiś obraz do wydruku, system zapisuje na dysku plik
    "stan_rachunkow". Tak więc funkcjonalność taka sobie...

    W VWBANK idealnie generuje mi właściwe zestawienie...

    >Oczywiście, że księgujesz.
    >W od lipca nawet będziesz musiał przy niemal każdej DG -- VAT
    >rozliczany kasowo.

    No to możesz to rozwinąć, bo pierwsze słyszę o tym, lecz nie będę się
    sprzeczał, bo akurat ten dział nie jest moim głównym profilem...

  • 53. Data: 2002-04-22 07:11:19
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Niestety dzisiaj jest to samo. Po kliknięciu w DRUKUJSALDA zamiast
    > wygenerować mi jakiś obraz do wydruku, system zapisuje na dysku plik
    > "stan_rachunkow". Tak więc funkcjonalność taka sobie...

    zartujesz sobie czy czegos nie rozumiem?
    otworzyles ten plik?

  • 54. Data: 2002-04-22 12:43:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Apr 2002 08:59:13 +0200, w
    <e...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A powiedzieli, że nie honorują?

    Nie, a Tobie powiedzeli że będą honorować niekompletne wyciągi?

  • 55. Data: 2002-04-22 12:46:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Apr 2002 09:04:49 +0200, w
    <k...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Oczywiście, jako właśnie i Twoje riposty. Jedyne co umiesz powiedzieć
    > to ,,żenujące'' i ,,śmianie''. Na tym zasób Twojej argumentacji się
    > wyczerpuje.

    A co mam powiedzieć, skoro Twoje posty głównie wzbudzają śmiech?
    Że nie potrafisz spojrzeć na cały produkt, tylko patrzysz przez swoje
    okularki? Przecież do Ciebie to nie dociera.

    > Niestety dzisiaj jest to samo. Po kliknięciu w DRUKUJSALDA zamiast
    > wygenerować mi jakiś obraz do wydruku, system zapisuje na dysku plik
    > "stan_rachunkow". Tak więc funkcjonalność taka sobie...

    Więc masz źle skonfigurowane skojarzenie w IE. Widocznie spieprzyłeś
    na samym początku ("zawsze zapisuj"?).

    > W VWBANK idealnie generuje mi właściwe zestawienie...

    Widocznie jeszcze nie skopałeś ustawień dla HTML, na razie tylko dla
    PDF :).

    > No to możesz to rozwinąć, bo pierwsze słyszę o tym, lecz nie będę się
    > sprzeczał, bo akurat ten dział nie jest moim głównym profilem...

    VAT będziesz mógł odliczyć dopiero po zapłaceniu należności. Więcej,
    jak się ustawa wykluje.

  • 56. Data: 2002-04-22 14:51:32
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > VAT będziesz mógł odliczyć dopiero po zapłaceniu należności.

    Dobre :-))

  • 57. Data: 2002-04-22 14:56:43
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Cezary F." <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dobre :-))

    Co sie dziwisz :-)

    Tak gadaja w prasie, radiu, TV..... to inni powtarzaja.

    Karol

  • 58. Data: 2002-04-22 17:05:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2002 09:11:19 +0200, bromden
    <b...@p...gazeta.pl> napisałbył:

    >otworzyles ten plik?

    Nie. A czy miałem otworzyć? Zapisał się na dysk, nie ma rozszerzenia,
    w środku są jakieś binaria

  • 59. Data: 2002-04-22 17:08:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2002 14:46:26 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Więc masz źle skonfigurowane skojarzenie w IE. Widocznie spieprzyłeś
    >na samym początku ("zawsze zapisuj"?).
    >Widocznie jeszcze nie skopałeś ustawień dla HTML, na razie tylko dla
    >PDF :).

    to to generuje PDFa? Nic dziwnego, że się nie otwiera, skoro PDF
    wymaga osobnego narzędzia... Byliby chociaż uprzejmi dodać roszerzenie
    PDF, to bym zapisał i otworzył. A tak myślałem, że to jakiś błąd i
    śmiecie mi zapisuje na dysk...

    Ale cóż -- kolejny ,,genialny'' pomysł Inteligo, jakby nie można
    porządnie HTMLa utworzyć, jak VWBank... PDF do wyciągu -- niesamowite.
    Szkoda, że nie np. CDR...

    >VAT będziesz mógł odliczyć dopiero po zapłaceniu należności. Więcej,
    >jak się ustawa wykluje.

    Myślę, że zanim się wykluje, to mBank wprowadzi lepsze wyciągi...

  • 60. Data: 2002-04-22 17:10:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Apr 2002 19:05:50 +0200, w
    <j...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie. A czy miałem otworzyć? Zapisał się na dysk, nie ma rozszerzenia,
    > w środku są jakieś binaria

    Otwórz Acrobat Readerem i wydrukuj sobie.
    Proszę, tylko mi nie pisz, że nie masz Acrobat Readera...