  • 61. Data: 2002-04-22 17:10:45
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2002 14:43:45 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Nie, a Tobie powiedzeli że będą honorować niekompletne wyciągi?

    Nikt nie mówi że są niekompletne. To TY tak uważasz. Są jedynie
    UBOŻSZE niż te z inteligo.

    Jeżeli bank o rozmiarze BREBanku wypuszcza taki produkt na skalę
    krajową, to gdyby były z tym problemy, w kilka minut zostałby obdarty
    ze skóry przez wściekłych klientów.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 62. Data: 2002-04-22 17:58:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Apr 2002 19:08:44 +0200, w
    <0...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > to to generuje PDFa? Nic dziwnego, że się nie otwiera, skoro PDF
    > wymaga osobnego narzędzia... Byliby chociaż uprzejmi dodać roszerzenie
    > PDF, to bym zapisał i otworzył. A tak myślałem, że to jakiś błąd i
    > śmiecie mi zapisuje na dysk...

    LOL! Tak właśnie myślałem, że przy Twoim rozgarnięciu nawet tego nie
    zauwazyłeś.

    > Ale cóż -- kolejny ,,genialny'' pomysł Inteligo, jakby nie można
    > porządnie HTMLa utworzyć, jak VWBank... PDF do wyciągu -- niesamowite.
    > Szkoda, że nie np. CDR...

    Wyciągi z Inteligo złe, bo można samemu taki stworzyć.

    Jak Inteligo zrobi wyciąg w PDF (którego już nie zmienisz), to
    niedobrze, bo wymaga plug-ina (który nawiasem jest niemal na każdej
    płycie ze sterownikami czy każdej płytce do czasopisma).

    Tristan, lecz się, naprawdę lecz się.

    Tak. W piątym kwartale. Jak zwykle.

  • 63. Data: 2002-04-22 17:59:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Apr 2002 19:08:44 +0200, w
    <0...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > to to generuje PDFa? Nic dziwnego, że się nie otwiera, skoro PDF
    > wymaga osobnego narzędzia... Byliby chociaż uprzejmi dodać roszerzenie
    > PDF, to bym zapisał i otworzył.

    PS. Inteligo dodaje rozszerzenie PDF. Ale nawet tego nie widziałeś. To
    smutne.

  • 64. Data: 2002-04-22 21:03:08
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Apr 2002, Radosław Popławski wrote:
    [...]
    >+ Oczywiście, że księgujesz.
    >+ W od lipca nawet będziesz musiał przy niemal każdej DG -- VAT
    >+ rozliczany kasowo.

    Rozpędzacie się obaj tak, że wszystkie mało ważne i nieistotne
    argumenta są naciągane ;)
    1. VAT AFAIK ma "być móc" roliczany kasowo, ale nie przymusowo
    (ktos tu nawet pisał o bardzo niskim limicie, dla którego
    ma to być dopuszczalne)
    2. Pomysł żeby VAT można było odliczyć dopiero po zapłaceniu
    to jest INNY pomysł niż "rozliczanie kasowe *przychodu*"

    A innowacje niektórych US żeby czepiać się kontahentów
    5 kroków wstecz to JESZCZE inny pomysł :] :(

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 65. Data: 2002-04-23 05:37:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2002 19:10:06 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Otwórz Acrobat Readerem i wydrukuj sobie.
    >Proszę, tylko mi nie pisz, że nie masz Acrobat Readera...

    A dlaczego? AR jest obowiązkowy? Każdy powinien mieć AR? A ja nie mam,
    bo mi niepotrzebny, a miejsca na dysku nie mam. Do PDFów używałem
    zawsze GS, ale akurtat faktyczni pliki z Inteligo są ,,sprawne
    inaczej'' i nawet GS nie chce ich otworzyć :-(

  • 66. Data: 2002-04-23 05:39:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2002 19:59:40 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >PS. Inteligo dodaje rozszerzenie PDF. Ale nawet tego nie widziałeś. To
    >smutne.

    No tego mi nie wmawiaj, że nie zauważyłem rozszerzenia. Zapisał bez
    roszerzenia i w dodatku jakiegoś dziwnego PDFa wygenerował, co go GS
    nie czyta. A do tej pory zawsze mi czytał... Nawet pozwalał drukować
    takie zabezpieczone przed drukowaniem :-)

  • 67. Data: 2002-04-23 14:22:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 23 Apr 2002 07:37:44 +0200, w
    <r...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A dlaczego? AR jest obowiązkowy?

    Nie, dlatego możesz sobie także wydrukować historię z emaila. Ale to
    źle, przecież można podrobić...

    > Każdy powinien mieć AR? A ja nie mam,
    > bo mi niepotrzebny, a miejsca na dysku nie mam. Do PDFów używałem
    > zawsze GS, ale akurtat faktyczni pliki z Inteligo są ,,sprawne
    > inaczej'' i nawet GS nie chce ich otworzyć :-(

    Podejrzewam, że to nie pliki z Inteligo są sprawne inaczej...
    A PDF to niemalże oficjalny standard publikacji dokumentów, dostępny
    na wszystkie platformy. Jeśli nie chcesz, to nie używaj, tylko nie
    tłumacz się głupio. Nie chcesz dokumentów od Inteligo, to nie.
    Rób sobie zrzuty.

  • 68. Data: 2002-04-23 14:26:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Apr 2002 23:03:08 +0200, w
    <P...@i...stanpo
    l.com.pl>, Gotfryd
    Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > 1. VAT AFAIK ma "być móc" roliczany kasowo, ale nie przymusowo
    > (ktos tu nawet pisał o bardzo niskim limicie, dla którego

    Tristan ma taką właśnie mała działalność. Ja piszę o nim, nie skupiam
    się na czubku nosa. :)

    > 2. Pomysł żeby VAT można było odliczyć dopiero po zapłaceniu
    > to jest INNY pomysł niż "rozliczanie kasowe *przychodu*"

    To jest niemal to samo, tyle że w kasowym rozliczaniu podatek należny
    powstaje dopiero po otrzymaniu należności. Ale przecież US nie ukarze
    Ciebie, jeżeli zapłacisz podatek zgodnie z dniem wyst. faktury, a nie

  • 69. Data: 2002-04-24 20:02:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Apr 2002, Radosław Popławski wrote:
    [...]
    >+ > >+ W od lipca nawet będziesz musiał przy niemal każdej DG -- VAT
    >+ > >+ rozliczany kasowo.
    [...]
    >+ > 1. VAT AFAIK ma "być móc" roliczany kasowo, ale nie przymusowo
    [...]
    >+ Tristan ma taką właśnie mała działalność. Ja piszę o nim, nie skupiam
    >+ się na czubku nosa. :)

    To miło :) ale ja się czepiałem "bedziesz musiał" :)

> [...]
    >+ To jest niemal to samo, tyle że w kasowym rozliczaniu podatek należny
    >+ powstaje dopiero po otrzymaniu należności.

    Księgowanie należności a księgowanie kosztów to dwie
    różne częsci tej samej sprawy ;) - pomysłodawca możliwości
    kasowego naliczania VAT nic nie wspominał o warunkach
    jego *odliczania* (i IMO to jest wystarczający powód
    żeby kasowe naliczanie upadło :( - wiesz ilu chętnych
    by się pojawiło do "operacji VAT" ? - wiesz :))

    >+ Ale przecież US nie ukarze
    >+ Ciebie, jeżeli zapłacisz podatek zgodnie z dniem wyst. faktury, a nie
    >+ dopiero po otrzymaniu należności :)

    Za zapłacenie nie. Ale ktoś tu (nie ja) ciągle MOCNO
    podkreśla że "nieprawidłowe księgowanie"...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 70. Data: 2002-04-28 18:59:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 23 Apr 2002 16:22:49 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Podejrzewam, że to nie pliki z Inteligo są sprawne inaczej...

    to dziwne, bo z innymi PDFami sobie GS radzi...

    >A PDF to niemalże oficjalny standard publikacji dokumentów, dostępny
    >na wszystkie platformy.

    No i? Ale przydało by się, żeby miał rozszerzenie PDF, to bym
    wiedział, co to jest, a po drugie -- dziwne, że jest nieczytany przez
    GS...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)