    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bankowe konto internetowe
    Date: Tue, 23 Apr 2002 16:22:49 +0200

    Tue, 23 Apr 2002 07:37:44 +0200, w
    <r...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A dlaczego? AR jest obowiązkowy?

    Nie, dlatego możesz sobie także wydrukować historię z emaila. Ale to
    źle, przecież można podrobić...

    > Każdy powinien mieć AR? A ja nie mam,
    > bo mi niepotrzebny, a miejsca na dysku nie mam. Do PDFów używałem
    > zawsze GS, ale akurtat faktyczni pliki z Inteligo są ,,sprawne
    > inaczej'' i nawet GS nie chce ich otworzyć :-(

    Podejrzewam, że to nie pliki z Inteligo są sprawne inaczej...
    A PDF to niemalże oficjalny standard publikacji dokumentów, dostępny
    na wszystkie platformy. Jeśli nie chcesz, to nie używaj, tylko nie
    tłumacz się głupio. Nie chcesz dokumentów od Inteligo, to nie.
    Rób sobie zrzuty.