  • 21. Data: 2003-01-23 10:09:58
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:

    > Mysle, ze sie Pan myli.
    > Wejscie do UE lamie monopol rzadzacych na rabowanie obywateli.
    > Sam fakt, ze mozna uciec sprawi, ze latwiej bedzie o zmiany.

    Widzę że optymizmu w Tobie wiele,a propaganda zrobiła swoje.Monopol
    pozostanie,no może się tylko "właściciele" zmienią.
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 22. Data: 2003-01-23 10:12:03
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    bromden <b...@g...pl.no.spam> wrote:
    > bo nie wiedza, co ich gryzie,
    > mysla, glupi, ze podatki i koszty pracy sa za wysokie,
    > a to wszyskto przeciez przez stopy procentowe!

    Zapomniałeś chyba o :-))))),a jeśli nie to gratuluję podatności na
    robienie wody z mózgu.

  • 23. Data: 2003-01-23 11:04:09
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    zapomnialem o za wysokim kursie zlotego!

    --
    bromden[at]gazeta.pl
    GCS d- s+: a- C++$ UL(++++) P-- L++ E--- W+(++) N++ o? K? w(++) !O M--

  • 24. Data: 2003-01-23 11:08:34
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message

    > Widzę że optymizmu w Tobie wiele,a propaganda zrobiła swoje.Monopol
    > pozostanie,no może się tylko "właściciele" zmienią.
    > Jacek

    Mysle, ze jednak nie..
    Zawsze bedzie mozna uciec chocby do Irlandii.
    Z tym, ze ja nie uciekne - nie dam sie wygonic..

    Boguslaw

  • 25. Data: 2003-01-23 11:18:25
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "bromden" <b...@g...pl.no.spam> wrote in message
    > zapomnialem o za wysokim kursie zlotego!

    A tak przy okazji...
    CZy zauwazyliscie,z e jak Rzad ma splacac zagraniczne dlugi robi co moze,
    by kurs zlotego "wzrosl" i by xza te waluty trzeba bylo zaplacic wiecej ?

    Boguslaw

  • 26. Data: 2003-01-23 20:37:35
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:
    > Mysle, ze jednak nie..
    > Zawsze bedzie mozna uciec chocby do Irlandii.
    > Z tym, ze ja nie uciekne - nie dam sie wygonic..

    Irlandia to też Unia,niezapominaj.Skoro więc w Irlandii jest inaczej niż
    w UE,to skąd wyciągasz wniosek że u nas się zmieni? Sam sobie
    przeczysz.Jednak siła mediów jest porażająca,czego dowodem są Twoje
    (raczej madialne jednak) wypowiedzi.Chłoniesz je jak gąbka.

  • 27. Data: 2003-01-23 20:54:16
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    bromden <b...@g...pl.no.spam> wrote:
    > zapomnialem o za wysokim kursie zlotego!
    no to muszę Ci pogroźić palcem.Więcej już nie zapominaj o podstawowych
    przyczynach aktualnego stanu naszej szarej rzeczywistości.
    Kupuj dolary i euro jak minister radził to kurs spadnie i zapanuje
    dobrobyt :-)))))))))

  • 28. Data: 2003-01-23 20:57:24
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

> [...]
    moze,
    > by kurs zlotego "wzrosl" i by xza te waluty trzeba bylo zaplacic wiecej
    ?

    To nie rząd to robi-znowu niezauważasz pewnych istotnych spraw.Rząd gdyby
    tylko mógł to zrobić już dawno dolar byłby po 10 zł.a euro po 15.
    To robią wierzyciele,po to bym nam było "lepiej".Są naturalnymi
    sprzymierzeńcami rządzących.

  • 29. Data: 2003-01-23 21:08:17
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > przeczysz.Jednak siła mediów jest porażająca,czego dowodem są Twoje
    > (raczej madialne jednak) wypowiedzi.Chłoniesz je jak gąbka.

    Plusy jak napisano są dwa (przynajmniej w tym zakresie).
    Raz, że dla pewnych rodzajów działalności uproszczeniu ulegnie
    procedura wynoszenia się do bardziej cywilizowanych rejonów.
    Dwa - pojawi się jakiś zewnętrzny "ogranicznik" dla legislacyjnych
    wyskoków naszego nieobliczalnego ustawodawcy. Może nie będzie
    on doskonały, ale zawsze to jakiś postęp w stosunku do stanu
    obecnego, w którym rządząca większość (coraz gorszego sortu)
    może sobie uchwalić praktycznie wszystko co tylko zechce.
    Owszem - co głupsze ustawy są na razie blokowane przez prezydenta
    lub TK, ale taki stan nie będzie trwał wiecznie i można sobie wyobrazić
    innego prezydenta oraz inny skład TK, więc te zabezpieczenia nie są
    zbyt mocne.
    Do tego pozostaje jeszcze prognoza rozwoju sytuacji politycznej - wzrost
    znaczenia tzw. partii skrajnych rokuje niestety jak najgorzej dla naszej
    przyszłości, a w przypadku gdybyśmy mieli pozostać poza UE skończy
    się prawdopodobnie wielką katastrofą (w czarnym scenariuszu).

    Pix

  • 30. Data: 2003-01-24 09:00:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > tylko mógł to zrobić już dawno dolar byłby po 10 zł.a euro po 15.
    > To robią wierzyciele,po to bym nam było "lepiej".Są naturalnymi

    Glosno wmawia mi pan zaslepienie..
    Wartaloby tak "dla czystosci metody" przyjac ze iPanmoze byc zaslepiony.

    Oczywisce, ze gdyby rzad mogl, to USD byloby po 15 PLN. Bo to oznacza to
    ok. trzykrotny spadek sily nabywczej zlotowki. Tylko zr to nie wierzyciele,
    a minister Kolodko namawial do kupowania dolarow i tweirdzil ze
    to wyjatkowa okazja i bedzie pozniej drozej. To samo bylo ostatnio.
    Rzad ciagle grozil RPP ze "zmieni ustawe" jesli ta nie doprowadzi do
    "zbyt niskiego" kursu PLN.
    Pomiedzy okresami, gdy rzad mial kupowac dolary przestal narzekac na zbyt
    niski kurs.

    Boguslaw